Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
8 Haz 2016
Mesajlar
1
Merhabalar adım Aytekin Metal teknisyeniyim (kaynakçı:)) yaş 26 motor işleriyle hobi olarak ilgileniyorum
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
150 sayfayıda okudum. sitenin yaş ortalaması 23, meslekler serbest
 
Katılım
7 Kas 2015
Mesajlar
24
Motosikleti
Indian Scout
Selam ismim Oral, 35 yaşındayım 1000RR kullanıyorum.. Biyoloğum ama bar işletiyorum, muhtemelen beyinde mesleki deformasyon söz konusu :D
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
1
Daha önceleri üye olmuştum velhasıl şimdi yazabiliyorum. Adım Murat, 29 yaşındayım, istanbulda oturuyorum. Medya sektöründe idim .)
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Isim: ibrahim
Yas: 33
il: aslen Kütahya -suan BURSA
Meslek: Mng Kargo moto kurye
Motor: Honda Cb 125E
Gelecekte: 150-200cc scooter almak
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
0
yeni katıldım ilk mesajım

Öncelikle hepinize en kalbi duygularla Merhabalar :rendeer:. Forumdaki ilk mesajım . Hız tutkunu değilim araba yada motor fark etmez hızdan önce hayatlar gelir benim için. Küçük bir çocuğun yada bayılan bir insanın ne zaman önünüze çıkacağı belli olmaz. Ben hep motorcuları abi yada kardeşim olarak gördüm. Sizlerin yazdıklarını okuyarak birşeyler öğrendiğimin farkındayım. Ancak bazı mesajlar gerçekten üzücü oluyor. Kaza yapan kişilere olan yorumlarınız hele ki onlar öldükten sonra da ağır olmaya devam edince dayanamadım ilk mesajımda belirtmek istedim :pale:. Lütfen içinizdeki iyiliklerin kötülüklerden fazla olmasını hep sağlayın. Sizlere olan saygım sevgim en üst noktada. Forumdan öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum. Böyle güzel bir aileye katıldığım için mutluyum. :)

İsim : Yasin
Yaş:27
Meslek : Öğrenci (Atama olursa Öğretmen)
Motor: Peugeot 103
Şehir : Uşak - Öğrencilik Samsun
Gelecekteki Motor İsteği: 250 cc SS marka kesinleşmedi.
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
46
Merhaba ismim Ahmet, yaş 21, Odtüde elektrik elektronik öğrencisiyim. (Alacak motor araştırıyorum henüz :D)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
bence anket güncellenmeli zira o zaman 26 yaşındaydım şimdi 31 :mrgreen: devler ligine doğru yükseliyorum :D
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
0
herkese merhabalar adım Mehmet 35 yaşındayım Antakya da yaşıyorum asmatavan dekorasyon işi yapıyorum
 
Katılım
11 Tem 2016
Mesajlar
15
Merhabalar, ilk mesaj
Yaş 29
Onur
Bursa
İşletmeci

Kursa yazıldık bekliyorum. İlk olarak mt125 duke 125 -200 ,kawasaki z250sl düşünüyorum.
Hayırlısı artık 1 ay a alıcam
İleride kawasaki vulcan s hedefim
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
4
Selamın Aleyküm bende bu gün üye oldum ilk mesajım 1 hafta kadar oldu superlight 200 aldım merak ettiğim çok şey var aynı motoru kullanan bilgi sahibi sürücülerlede tanışmak isterim
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
157
Selamın Aleyküm bende bu gün üye oldum ilk mesajım 1 hafta kadar oldu superlight 200 aldım merak ettiğim çok şey var aynı motoru kullanan bilgi sahibi sürücülerlede tanışmak isterim

Motorun konu başlığına girersen orada bilgi alış-verişi yapabilirsin.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/127057-kuba-motor-superlight-200-a.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst