ben akber aktün emekli deniz subayıyım. halen bir kamu kuruluşunda üst düzey görev yapıyorum. motor gibi bir zevki tatmanın mutluluğunu anlatmak böylesine bir sitede abesle iştigal olur ama çok seviyorum ya ne yapayım işe bile motorumla gidip geliyorum önceleri çok yadırgıyorlardı ama artık gözleri alıştı . benden sonra 3-4 kişi daha motor sahibi oldu. bulaştırdım verdim virüsü onlarada. ankaradaki dostlarımızla buluşmayı çok isterim gerçi benim motorum öyle süper bir motor değil ama benim için yeterli. her şeyin sırasıyla olacağını düşünüyorum. herkese sevgiler... kazasız belasız dikkatli sürüşler..:queen::queen::queen: