daha 3 aydır kullanıyorum. bir sorun çıkarmadı şimdi ye kadar 1200km de
e5 de 100 e çıktım
ve gittiğim servis çok iyi. (parça problemi yaşamadıklarını söylediler)
park halindeyken düşmüştü motorum ve fren kolu kırılmıştı onu değiştirttim. 15 dk de takıp teslim ettiler
servis bakımlarınıda gayet iyi
en azından ilgileniyorlar 2 saate yakın
gittiğim yer
çağıner hastanesinin yanı (hasanpaşa)