Sitede ki Keeway ARN kullananlar ve kullanmış olanlar

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
keeway arn kullananlar ve kullanmış olanlar nasıl bir scooterdır memnun musunuz veya memnun muydunuz biraz bahseder misiniz ?:)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ben bir yıl 10000 km kullandım. Çok şirin bir motordu. Arıza yapmadı hiç. Memnun olmadığım hiçbir yanı yoktu. Onu hala özlüyorum...
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
keeway arn kullananlar ve kullanmış olanlar nasıl bir scooterdır memnun musunuz veya memnun muydunuz biraz bahseder misiniz ?:)

Ben 5000km kadar kullandım,genel anlamda keeway diğerlerine göre bariz kaliteli ama sorunsuz değil.
Kymco agility den daha güçsüz.Tecrübe edilimiştir kymco daha ciğerli ramplarda..
Arka tek amortisör olduğundan 2 kişi sorunlu en küçük bi tümsekde sürtüyor,yüksek hızlarda asfalt dalgalanmalarında bazı zamanlarda değiyor..
Genel malzeme kalitesi diğer çinlilere göre yüksek..
Servisleri kötü..







Buda benim 5000de sattığım ARN sanırım baya diri duruyor..


Hondanın X8R-X ile aynı kasaya sahip lisanslı kopya olma ihtimali var..:p
Bütün plastik parçalarında görünen yerlerde (ayak koyma yeri gibi) made in japan yazıyor..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
yorum yapan herkese çok teşekkür ederim beni bu 2 kişi binince motorun çokmesi jikle kırması ve servislerinin kötü olması beni tedirgin ediyor
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Boşver bunu Celil.İlk motorda her ne olursa olsun adı Çinli'ye çıkmış ile başlanmaz:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Boşver bunu Celil.İlk motorda her ne olursa olsun adı Çinli'ye çıkmış ile başlanmaz:cat:

ama Mehmet abi daha fazla bekleyemiycem ağustosun 15 ine kadar 1000 ytlm oluyo dahada beklersem yaz bitecek bu yazıda motorsuz motorcu olarak geçiricem:pr:
beat desen en kötüsü 1,600 agılıty 1500 bekleyecek gücüm kalmadı artık hiç değilse bu diğerlerinden biraz daha kaliteli 900 ytlye temizleri var alınabilir gib:wiinkk:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
O zaman haklısın da aman korumaları da ihmal etme:cat:
Ya bu arada sende ehliyette yok nerde bincen:p
Ben ruhsat çıkarırken korkuma 1 hafta binememiştim yakalarlar diye.Aman diyim polisler her yerde:cat:
Hayırlısı olsun senin için...
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
korumalardan sadece kask alabilirim zamanla diğerlerinide tamamlarım
ehliyet belkide bu sitedeki kullanıcıların %20 sinde yok efendi efendi süreceğim mahallede sokakta falan :)
teşekkür ederim şimdiden
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Önceliği kask ve dizliğe ver o zaman.Koruma koruma diyorum ama ben de sadece bunları takıyorum:mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Celil bizim buradaki arnlerin hepsinin arkası yamuk.Yani Motosiklet şekil ve performans olarak güzel fakat arkası yamulmaması çok zor.Buradakilerin hepsinin arkası yamuk.Amortisörden kaynaklanan bir durum.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Celil bizim buradaki arnlerin hepsinin arkası yamuk.Yani Motosiklet şekil ve performans olarak güzel fakat arkası yamulmaması çok zor.Buradakilerin hepsinin arkası yamuk.Amortisörden kaynaklanan bir durum.

haklısın Ömer arkadaşım amörtisörleri çok problemli
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Celil, sen ARN'yi sormuşsun. ARN iyi gerçekten ama o fiyatlara alabileceğin daha iyi motosiklet Suzy AN125 tir...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıradan bir çinli..80-90 km/h hız yapan 100 km'de 3 Lt tüketir..servis sorunu vardır..:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
Sıradan bir çinli..80-90 km/h hız yapan 100 km'de 3 Lt tüketir..servis sorunu vardır..:cat:

sıradan bı çinli degıl çinlilerin bır ust kademesınde parçaları bızmkılerden bıraz daha kalıtelı ve 80 90 km hız yapıyo daha ne ıstıyorsun bu scooter için yeterlı
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
celillim varsın olsun sen bi yaz daha binme.az adaha dişini sık.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bence hıc dusunme derım,servıs yedek parca sorunu olan bır model.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ben 2006 da aldım 8000km bindim sonra binip istanbuldan niğdeye gittim pedere emanet hediye ettim hala biniyo 25000 km yi aşmış büyük bi sorun çıkarmadı diyor bu zaman kadar geçen yaz gittiğimde bindim özlemişim keratayı diğer çinlilerden iyidir ama bana sorarsan git kymco al
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
30
Ben 1 yılda 3000 km yaptım...sorun çıkarmıyordu desem yalan olur...8 aydır da bozuk..garajda yatıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst