keeway arn kullananlar ve kullanmış olanlar nasıl bir scooterdır memnun musunuz veya memnun muydunuz biraz bahseder misiniz ?
Ben 5000km kadar kullandım,genel anlamda keeway diğerlerine göre bariz kaliteli ama sorunsuz değil.
Kymco agility den daha güçsüz.Tecrübe edilimiştir kymco daha ciğerli ramplarda..
Arka tek amortisör olduğundan 2 kişi sorunlu en küçük bi tümsekde sürtüyor,yüksek hızlarda asfalt dalgalanmalarında bazı zamanlarda değiyor..
Genel malzeme kalitesi diğer çinlilere göre yüksek..
Servisleri kötü..
Buda benim 5000de sattığım ARN sanırım baya diri duruyor..
Hondanın X8R-X ile aynı kasaya sahip lisanslı kopya olma ihtimali var..

Bütün plastik parçalarında görünen yerlerde (ayak koyma yeri gibi) made in japan yazıyor..
