Sitede ki Keeway ARN kullananlar ve kullanmış olanlar

Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
3800 km kullandım. sattığımda üzerindeki bir çok vidası olması gereken yerinde yoktu...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
11
daha 3 aydır kullanıyorum. bir sorun çıkarmadı şimdi ye kadar 1200km de
e5 de 100 e çıktım
ve gittiğim servis çok iyi. (parça problemi yaşamadıklarını söylediler)
park halindeyken düşmüştü motorum ve fren kolu kırılmıştı onu değiştirttim. 15 dk de takıp teslim ettiler
servis bakımlarınıda gayet iyi
en azından ilgileniyorlar 2 saate yakın

gittiğim yer
çağıner hastanesinin yanı (hasanpaşa)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
daha 3 aydır kullanıyorum. bir sorun çıkarmadı şimdi ye kadar 1200km de
e5 de 100 e çıktım
ve gittiğim servis çok iyi. (parça problemi yaşamadıklarını söylediler)
park halindeyken düşmüştü motorum ve fren kolu kırılmıştı onu değiştirttim. 15 dk de takıp teslim ettiler
servis bakımlarınıda gayet iyi
en azından ilgileniyorlar 2 saate yakın

gittiğim yer
çağıner hastanesinin yanı (hasanpaşa)

neredeb buldun yaa:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr

Msn'ye girermisin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst