Şişlide Motosikletçiye Darp !

Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Takdir ediyorum arkadaşı. Ben bu senaryoda kendi çıkardığı anahtar ile muhtemelen sakat bırakırdım yobaz amcayı. Teyze zaten görüntü karşısında kalkıp da o motosiklete tekme cesaretini sergilemezdi. Muhtemelen Street Fighter'dan edindiğim tecrübeler ile araba da nasibini alırdı.

Tabii keşke husus bu raddeye gelmese, ancak bir kişi bilhassa bana ve aracıma zarar vermek niyeti ile bir tavır içerisine girmiş ise, kendi payına düşeni de kabul etmiş demektir.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Benim basima gelseydi motor botuyla adamin kaval kemigine vururdum. Yumruk atip adama koz vermekten iyidir.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Olayı en başından kademe kademe inceleyelim;
-Jip süren sakallı zımbırtıya (Buna hayvan demeyeceğim hayvanlara hakaret olur) kırmızı ışık yanmasına rağmen inatla kırmızı ışıkta geçiyor.
-Motosiklet süren arkadaşımız,bu zımbırtının geçtiğini görmesine rağmen inatla tekerleğini yola sokmaya çalışıyor.Tamam kanunen yüzde yüz haklısın ama Türkiye'de yaşıyorsun cehaletin,saygısızlığın doruk noktası yaptığı,artık sokakta dolaşan insanların bir çoğunun ilkel hayvan seviyesinden bile aşağıda olduğu bir ülkedesin bunu kabullen artık.Karşıdaki jip ile gelen şey senin seviyenin çok altında bir canlı.Durmaya niyeti yok durmaz zaten.Bu olay benim başıma gelse jipin geldiğini görüp haklı da olsam yola girmeye çalışmazdım olay burada noktalanırdı.Kavga durumunda sinirlerime hakim olamadığım için son ana kadar kavga çıkmaması için mümkün olduğunca alttan alırım geri hamle yaparım.
-Bundan sonrasında ise olaylar patlak veriyor jipli zımbırtı ve yanındaki kadınımsı şey mala,zarar verme,adam yaralamaya teşebbüs,tehdit başta olmak üzere işlemedikleri suç kalmıyor.Bu durumdaki motorcu arkadaşı sakinliğinden dolayı tebrik ediyorum hatta sakinliğine ve soğuk kanlılığına hayran kaldım.Önceki madde de dediğim gibi kavga anında sinirlerime hakim olmadığından olay kavgaya gelmemesi için sürekli alttan alırım,geri hamle yaparım ama olay bu duruma gelirse eğer etraftaki insanlar kavgayı ayırmak için yetişemezlerse yaşlı maşlı demezdin canlarını feci şekilde yakardım hatta daha kötüsü de olabilirdi.

O yüzden siz siz olu olayı son kademeye gelmeden bitirin.%100 haklı da olsanız bazen trafikte geri hamle yapmak alttan almak lazım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İnsana insan, hayvana hayvan gibi davranmak gerektiğini düşünmekle birlikte trafikte her zaman en önceliksiz kişi gibi kullanıyorum; en azından benden kaynaklı bir durum oluşmaz. Herkese de böylesini tavsiye ederim çünkü bazen direk size baktıkları hale görmüyor / algılamıyorlar - çünkü tehdit değilsiniz. Bu gibi durumların (görmeme) sebebi de kasıt değil, samimiyetle baktığı halde seni algılamıyor sürücü. Tamamen beynin bir hatası; tehdit değilsen algılanmıyorsun. Durum bu maalesef...
 
Katılım
7 Ara 2018
Mesajlar
184
Böyle bir durumda kalmış olması çok sıkıntılı, kendimi yerine koydum bir an sabret sabret sabret yok abi olmuyor sabredemiyorsun. Herkesin karakteri farklı tabi kimisinin gözü kararır, kimisi krize girer, kimisi de arkadaşımız gibi sabreder ki doğru olanı yapmıştır açık ve net.. Bundan sonraki tüm işlemler lehine olacaktır, adalet sağlanmazsa farklı tabi (malum ''bozom bo tonodok vor hollodoroz'' diyaloglarının bol yaşandığı bir memleketteyiz), o durumda bile anlaşma sağlayıp tazminat alabilecektir.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Şu görüntüleri paylaşanlar mahkeme sonuçlarını da paylaşsalar da içimizin yağları erise :)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
istanbul gibi bir şehirde motosiklete biniyorsanız bu gibi durumları daima göze alarak yola çıkmamız şart.

bu gibi durumlarda adamı dövmek - çektiği tornavidayı bi yerine sokmak- jipinin aynasını kırmak doğru olan değil (her ne kadar haketsede)
eğer bu ayılarla aynı yolu paylaşacağımızı biliyorsak 'bırakın geçsin gitsin it oğlu it' demek, emin olunki en kısa ve ağrısız çözüm.
ne motorun tamiri, ne savcılık ne mahkeme ne de orda ağız burun kavga etmek yapmamız gereken en son şey.

sakalını sevdiğimin jipçisi bir-iki yumruk yedikten sonra 'karıma neden vuruyosun' şeklinde bağırarak milleti motorcuya kışkıştırmaya çalışıyor, es kaza biri orda motorcu için 'kadına yumruk vurmuş şerefsiz' fln dese, hayırlı olsun geriye ne motor kalır ne de motorcu.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Videoda gözüküyor, herif kırmızıda geçmiş.

Agalar, adamın tipinden belli. İyi motorcu arkadaş o kask ile kafayı gömmemiş
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
O anasının karnından yanlışlıkla çıkan sakallı gavat dua etsinki ben saha görevinden ayrıldım, yoksa onu nerelerde sıkıştırır, nerelere gömerdim kullandığım araç ile...

Kullandığınız araç sizin mi yoksa şirket aracı mı?

Giren çıkan başkasına olduktan sonra her türlü gider.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Kadındaki düşüncesizlik de hayret verici.Bırak eşin ne konuşulacaksa konuşsun.Şimdi bu motorcu arkadaşımız kadar sabırlı olamayan başka bir motorcu arkadaşımız olsaydı 2 seçenek vardı.Ya bu göt kılı pert olacaktı, ya da bu göt kılı başını daha fazla belaya sokup içeriye girecekti.Her iki durumda da kadına zarar.Kadın eşini sakinleştireceğine daha da kızıştırıyor olayı.

Çok sürmez bu göt kılı, diğer göt kılını öldürür ya da hapise sokar.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Bir şey sorabilir miyim?
Sizin hiç mi kafanız çalışmıyor? Kırmızı mor yeşil ne fark eder. Haklı ya da haksız; motorcu, giden aracın önüne atlıyor. Ne olursa olsun bir KADINAvuruyor ve hem de KOCASININ önünde. Hayatınızda ilk defa mı kırmızıda geçen biriyle karşılaştınız, bu agresyon ne?

Hadi diyelim otomobildeki adam sakin çıktı, ee sen? Giden aracın önüne atlamak ne?

Kaskın var mı, var var!
Kameran var mı, var var!
Ne duruyorsun, aksiyon çıkarsanaaaa!

Motosiklet kullandığım için MOTORCU statüsüne sokulmak gerçekten utandırmaya başladı. Az bile yapılıyor bize.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Olayı en başından kademe kademe inceleyelim;
-Jip süren sakallı zımbırtıya (Buna hayvan demeyeceğim hayvanlara hakaret olur) kırmızı ışık yanmasına rağmen inatla kırmızı ışıkta geçiyor.
-Motosiklet süren arkadaşımız,bu zımbırtının geçtiğini görmesine rağmen inatla tekerleğini yola sokmaya çalışıyor.Tamam kanunen yüzde yüz haklısın ama Türkiye'de yaşıyorsun cehaletin,saygısızlığın doruk noktası yaptığı,artık sokakta dolaşan insanların bir çoğunun ilkel hayvan seviyesinden bile aşağıda olduğu bir ülkedesin bunu kabullen artık.Karşıdaki jip ile gelen şey senin seviyenin çok altında bir canlı.Durmaya niyeti yok durmaz zaten.Bu olay benim başıma gelse jipin geldiğini görüp haklı da olsam yola girmeye çalışmazdım olay burada noktalanırdı.Kavga durumunda sinirlerime hakim olamadığım için son ana kadar kavga çıkmaması için mümkün olduğunca alttan alırım geri hamle yaparım.
-Bundan sonrasında ise olaylar patlak veriyor jipli zımbırtı ve yanındaki kadınımsı şey mala,zarar verme,adam yaralamaya teşebbüs,tehdit başta olmak üzere işlemedikleri suç kalmıyor.Bu durumdaki motorcu arkadaşı sakinliğinden dolayı tebrik ediyorum hatta sakinliğine ve soğuk kanlılığına hayran kaldım.Önceki madde de dediğim gibi kavga anında sinirlerime hakim olmadığından olay kavgaya gelmemesi için sürekli alttan alırım,geri hamle yaparım ama olay bu duruma gelirse eğer etraftaki insanlar kavgayı ayırmak için yetişemezlerse yaşlı maşlı demezdin canlarını feci şekilde yakardım hatta daha kötüsü de olabilirdi.

O yüzden siz siz olu olayı son kademeye gelmeden bitirin.%100 haklı da olsanız bazen trafikte geri hamle yapmak alttan almak lazım.

Çok doğru bir yorum yazmıssınız. Haklı olup motor ve ben zarar gördükten sonra neye yarar o haklılık.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Bir şey sorabilir miyim?
Sizin hiç mi kafanız çalışmıyor? Kırmızı mor yeşil ne fark eder. Haklı ya da haksız; motorcu, giden aracın önüne atlıyor. Ne olursa olsun bir KADINAvuruyor ve hem de KOCASININ önünde. Hayatınızda ilk defa mı kırmızıda geçen biriyle karşılaştınız, bu agresyon ne?

Hadi diyelim otomobildeki adam sakin çıktı, ee sen? Giden aracın önüne atlamak ne?

Kaskın var mı, var var!
Kameran var mı, var var!
Ne duruyorsun, aksiyon çıkarsanaaaa!

Motosiklet kullandığım için MOTORCU statüsüne sokulmak gerçekten utandırmaya başladı. Az bile yapılıyor bize.

Utanıyorsan motoru bırak o halde, sen de otomobile geç arkadaşım.Kırmızı,mor,yeşil farketmez geçersin güzel güzel.Haklı,haksız ne farkeder yahu!
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Bir şey sorabilir miyim?
Sizin hiç mi kafanız çalışmıyor? Kırmızı mor yeşil ne fark eder. Haklı ya da haksız; motorcu, giden aracın önüne atlıyor. Ne olursa olsun bir KADINAvuruyor ve hem de KOCASININ önünde. Hayatınızda ilk defa mı kırmızıda geçen biriyle karşılaştınız, bu agresyon ne?

Hadi diyelim otomobildeki adam sakin çıktı, ee sen? Giden aracın önüne atlamak ne?

Kaskın var mı, var var!
Kameran var mı, var var!
Ne duruyorsun, aksiyon çıkarsanaaaa!

Motosiklet kullandığım için MOTORCU statüsüne sokulmak gerçekten utandırmaya başladı. Az bile yapılıyor bize.
ağır saçmaladın.
 
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
196
Bir şey sorabilir miyim?
Sizin hiç mi kafanız çalışmıyor? Kırmızı mor yeşil ne fark eder. Haklı ya da haksız; motorcu, giden aracın önüne atlıyor. Ne olursa olsun bir KADINAvuruyor ve hem de KOCASININ önünde. Hayatınızda ilk defa mı kırmızıda geçen biriyle karşılaştınız, bu agresyon ne?

Hadi diyelim otomobildeki adam sakin çıktı, ee sen? Giden aracın önüne atlamak ne?

Kaskın var mı, var var!
Kameran var mı, var var!
Ne duruyorsun, aksiyon çıkarsanaaaa!

Motosiklet kullandığım için MOTORCU statüsüne sokulmak gerçekten utandırmaya başladı. Az bile yapılıyor bize.

Kim haklı kim haksız muhabbetini geçiyorum.

Motor sürücüsünün araç sürücüsünün eşine ne zaman vurduğunu söyleyebilir misiniz? Çünkü benim tek gördüğüm saniye 32 de kadın motosiklet sürücüsüne vurmaya çalışıyor doğal olarak ta sürücü engellemeye çalışıyor.

Şayet ülkemizde ortaokul seviyesindeki kendini bilmez serserilerin bile yaptığı basit bir yöntem var kişiye gidip saçma sapan hareketler yapıp kişi hafifçe dokunsa bile bakın bana vurdu diye çığırmaya başlayıp kavga eden tiplerden ne farkı var? Araç sürücüsü de millet toplanınca sen benim karıma ne hakla vurursun deyip çektiği silah ile saldırıyor ee? sürücü böyle dedi diye motosiklet sürücüsü kadına mı vurmuş oldu?

Çektiği şey ne tornavida ne İngiliz anahtarı, tutma yerinden yukarıya doğru incelen ve oynar başlıklı bir yaylı teleskopik jop saniye 49 ile 51 ve 58 ile 60 saniye aralarını youtube üzerinden yavaşlatıp izlerseniz fark edebilirsiniz.

Şahıs aracından bir meşru müdafaa olmadığı halde yasak olan bir silah ile darp için indi ve karısını bahane edip motosiklet sürücüsün darp etti bunu anlamak çok mu zor sizin için?

Videonun sonundaki motosiklet sürücünün kamerasını gasp etmeye çalışması da cabası.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hayatımın geçdiği ve geçmekde olan yerler şişli,mecidiyeköy,levent,maslak ,beşiktaş çok şey yazılırda boş verelim. sadece sabrın yoksa,vaktin yoksa , sinirin çoksa buralara motorla girmiyceksin.. buralarda gecenin 1 ine 2 sine kadar trafik bitmez.. buralar uyumaz..

Eğer yeri geldiğinde 20 dakika olduğun yerde beklemeyi gözün yemiyorsa buralara girme heleki 4 den 9 a kadar adım atma..
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bende motosikletimle olay yerinde durup, hacı amcaya destek olmak istedim. Her zaman söylerim. Kavga edeceksem, stres olacaksam neden motora bineyim? arabamı alır bu tip yol verme kavgalarına girerim. Takdir edersiniz ki ben de İstanbul'da dip dibe trafikte aralardan zorlanarak, yol vermeyenlerle uğraşarak bazen de yol yoksa milletin arkasında durup bekleyerek günler geçiriyorum. Ama onu mu takacam. Her türlü arabacılara göre her yere daha erken gidiyorum. Daha fazla uyuyup, daha fazla aileme vakit ayırıyorum. Dolayısıyla iş verimim yüksek, akıl sağlığım iyi, fazladan bana kalan vakitte spor yapıyorum. Ülkeme ve insanlığa daha iyi hizmet ediyorum. adam 1 milyon liraya araba almış. Veya biraz akıl etmiş 3-4 bin liraya kurumsal kiralama yapmış. Dünyada istediği her şeyi satın alabilir. Tek bir şeyi satın alamaz. Ki o da zaman. Ama biz motorumuzla zamanı satın alabiliyoruz. Ve bu güç, bu zenginlik, bu büyüklük diğer her şeyden öte. Bu sebeple egolu adam motora binmemeli. Kimsenin sahip olamadığı fazladan zamanı elde etmekteki güç, insanın egosunu doldurarak böyle yanlış davranışlara itebiliyor. Motorcuyla kavgaya girmek hata. Kavgalarda, kask, omuz-dirsek-sırt korumalı mont, dizlik ve korumalı ayakkabı sayesinde hiçbir şekilde yara almayacak olsa da motorcular kavgaya girmemeli.

Ben olsam, kafayı sokmaya çalışır, yol vermeyen jipe "naapıyon dayı" şeklinde el-kol yapar, arkasından geçerim. Arkasındaki de mi yol vermedi, beklerim 1 arkasındaki yol verir. Ne demişler, itle dalaşacağına çalıyı dolaş. Nasıl olsa arabalı halimden daha hızlı varacam gideceğim yere. Üsturuplu şekilde gidip, hafifçe dit-dit şeklinde korna basarsan, bilakis çoğu arabacı da yol veriyor. Zaaaarrt diye kornaya basan, vun vun yapan, daha da Bağcılar-Style vuun drırırı şekilde amelece devir kesiciye sokanlara ben motorumla yol vermiyorum ki. Bi adam olun yaa.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Son zamanlarda gördüğüm en cahil ve yobaz karı koca. Motorcu vurmamakta haklı olabilir fakat o levyeyle kimsenin kimseye eline öyle vurmaya hakkı yok. Kamera kayıtları ortada orantısız bir güç uygulaması söz konusu adam demir cubukla eline ve bacaklarına vuruyor eşi motoru tekmeliyor.

Olayı izleyen ve kornaya basan diğer sürücülerin tüm sevdiklerinin yanaklarından öpmek lazım inşallah aynısı sevdiklerinin başına gelir.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
sakallı vatandaş "akıllı çakallardan"..kırmızıda geçtğini anladı,suçunuda gayet iyi biliyor ama yayagara edip,agresif davranıp suç bastırmaya çalışıyor.Yaşda belliki 60larda ve yanında eşide var,yaşlı insanlara saldırmakda kamuoyunda hoş karşılanmaz bunuda gayet iyi biliyor ve suç bastırmak için önce ses yükseltip agresif konuşuyor sonra kendine göre avantaj gördüğü yaş-eş durumunuda göre saldırıya geçiyor.Yetmiyor aracına binip kaçmaya çalışıyor çünkü kamerayı fark ediyor,sonrada iş polislik aşamaya gelincede fırsatını bulup kameraya çullanıyor.

Yani neresinden bakarsanız bakın sakallı vatandaş trafik kurallarında da,insani yaklaşımında da suçlu.Saldırdıyor,küfür ediyor ama dayak yese,ağız burun patlasa "haksızken,haklı konuma" gelecek.Motorcu arkadaşın sabrını tebrik edenler işin o yönünden söylediği aşikar,tam bir kriz yönetimi yapmış motorcu arkadaş zira yaşanan durum,şahıslardan ötürü çok sıkıntılı.Bu tip insanlar savcılık şikayeti görüp,haksızlıkları içinde suçlu olduklarını anlayınca su içmiş kediye dönerler,bu işler böyledir.Yaşı 60şı geçmiş her türlü araç sürücüsü pimi çekilmiş bomba gibidir istanbul'da.Işık varmış,kural varmış çok dinleyen olmuyor.Geçmiş olsun motorcu arkadaşa.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst