Bende motosikletimle olay yerinde durup, hacı amcaya destek olmak istedim. Her zaman söylerim. Kavga edeceksem, stres olacaksam neden motora bineyim? arabamı alır bu tip yol verme kavgalarına girerim. Takdir edersiniz ki ben de İstanbul'da dip dibe trafikte aralardan zorlanarak, yol vermeyenlerle uğraşarak bazen de yol yoksa milletin arkasında durup bekleyerek günler geçiriyorum. Ama onu mu takacam. Her türlü arabacılara göre her yere daha erken gidiyorum. Daha fazla uyuyup, daha fazla aileme vakit ayırıyorum. Dolayısıyla iş verimim yüksek, akıl sağlığım iyi, fazladan bana kalan vakitte spor yapıyorum. Ülkeme ve insanlığa daha iyi hizmet ediyorum. adam 1 milyon liraya araba almış. Veya biraz akıl etmiş 3-4 bin liraya kurumsal kiralama yapmış. Dünyada istediği her şeyi satın alabilir. Tek bir şeyi satın alamaz. Ki o da zaman. Ama biz motorumuzla zamanı satın alabiliyoruz. Ve bu güç, bu zenginlik, bu büyüklük diğer her şeyden öte. Bu sebeple egolu adam motora binmemeli. Kimsenin sahip olamadığı fazladan zamanı elde etmekteki güç, insanın egosunu doldurarak böyle yanlış davranışlara itebiliyor. Motorcuyla kavgaya girmek hata. Kavgalarda, kask, omuz-dirsek-sırt korumalı mont, dizlik ve korumalı ayakkabı sayesinde hiçbir şekilde yara almayacak olsa da motorcular kavgaya girmemeli.
Ben olsam, kafayı sokmaya çalışır, yol vermeyen jipe "naapıyon dayı" şeklinde el-kol yapar, arkasından geçerim. Arkasındaki de mi yol vermedi, beklerim 1 arkasındaki yol verir. Ne demişler, itle dalaşacağına çalıyı dolaş. Nasıl olsa arabalı halimden daha hızlı varacam gideceğim yere. Üsturuplu şekilde gidip, hafifçe dit-dit şeklinde korna basarsan, bilakis çoğu arabacı da yol veriyor. Zaaaarrt diye kornaya basan, vun vun yapan, daha da Bağcılar-Style vuun drırırı şekilde amelece devir kesiciye sokanlara ben motorumla yol vermiyorum ki. Bi adam olun yaa.