sis farı uygulaması ( CBF 150)

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
valla kardesim sistemi banada sorsan. bende tsvip etmiyorum. elimdeki malzemeleri kullandim.akilli kullanilirsa sorun olacagini dusunmuyorum. bakacaz ve gorecez. hava bi dinse gece cikip test edecegim :)
Caresizlik iste ne yapalim baktim olmadi. hepsini soker atarim. sorun yok ondan sonra led mi yaparim motorumu satarim bilmiyorum:)))))[/QUOTE]


sistemi tasvip etmmemek ne demek abicim :D ben son derece takdir ediyorum. bana göre burdaki amaç birşeylerle uğraşmak :) bende de aynı enteresanlık var. birşey sağlam bile olsa uğraşıp kurcalamadan biyereleri değiştirmeden edemem :D. kaldı ki siz ihtiyaç olan birşey eklemişsiniz :) elinize kolunuza sağlık
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abisi ben sakarya buldum yatacak yer benim yerime sen yat o boş yere ben sakaryada rahatım:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya handikap koray bu havada 160 km yol yapamam hasta olursam benim çoluk coçuk aç kalır ama nisan gelsin her zaman gideriz gece gündüz fark yapmaz ...
ama şu an sadece hasta olmaktan korkuyorum ne olur ne olmaz...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ya handikap koray bu havada 160 km yol yapamam hasta olursam benim çoluk coçuk aç kalır ama nisan gelsin her zaman gideriz gece gündüz fark yapmaz ...
ama şu an sadece hasta olmaktan korkuyorum ne olur ne olmaz...
iyi bakalım ,şaşırmadım beklediğim cevaptı:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben insanları şaşırtmayı sevmem...
umarım sende en kısa zaman da evlenirsin böyle bi kızın olur seni eve bağlar dışarıya çıkamazsın da beni işte o zaman anlarsı:p


url=http://bit.ly/c25MCx]
1qp99.jpg
[/url]
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ayyyyy yavrum benim ya.... mis gibi kokar ya... sen bana ne yaptın şimdi... içimin yağları eridi valla.. agu agu ... benim için öp fatihim...allah bağışlasın ömrü uzun faydalı bi birey olsun..allah analı babalı büyütsün :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ayyyyy yavrum benim ya.... mis gibi kokar ya... sen bana ne yaptın şimdi... içimin yağları eridi valla.. agu agu ... benim için öp fatihim...allah bağışlasın ömrü uzun faydalı bi birey olsun..allah analı babalı büyütsün :)
iyi dileklerin için tşk..
yazı beklersen bol bol gezeriz aksi taktirde 30km geçmeyecek geziler harice gelmek istesende gelmem ne olur ne olmaz :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oda olur kahveler benden olur gene muhabbet yaparız yani....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kim alırsan al her zaman eşme uyar yani...sonra yukarlara patikalara çıkarız:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ben insanları şaşırtmayı sevmem...
umarım sende en kısa zaman da evlenirsin böyle bi kızın olur seni eve bağlar dışarıya çıkamazsın da beni işte o zaman anlarsı:p


url=http://bit.ly/c25MCx]http://a1201.hizliresim.com/t/b/1qp99.jpg[/url]

fatih allah analı babalı büyütsün len şu veleti bi mıncıklayabilirmiyim yanaklarını ulen hususi bebişi sevmeye gelirim yine gelirim beeee ulen ufaklığın resmini koydun yumuşattın bizi yoksa fena dalacaktım sana :cherry::queen:

---------- Post added at 08:49 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

valla kardesim sistemi banada sorsan. bende tsvip etmiyorum. elimdeki malzemeleri kullandim.akilli kullanilirsa sorun olacagini dusunmuyorum. bakacaz ve gorecez. hava bi dinse gece cikip test edecegim :)
Caresizlik iste ne yapalim baktim olmadi. hepsini soker atarim. sorun yok ondan sonra led mi yaparim motorumu satarim bilmiyorum:)))))


sistemi tasvip etmmemek ne demek abicim :D ben son derece takdir ediyorum. bana göre burdaki amaç birşeylerle uğraşmak :) bende de aynı enteresanlık var. birşey sağlam bile olsa uğraşıp kurcalamadan biyereleri değiştirmeden edemem :D. kaldı ki siz ihtiyaç olan birşey eklemişsiniz :) elinize kolunuza sağlık[/QUOTE]

kardeşim tasvip etmediğim şey uğraşmak yada değerlendirmek değil h7 55 wat lambaların aküye fazla geleceğiydi yanlış anlaşılmasın yoksa uğraşmaya (hastasıyız dedeeeee)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kim alırsan al her zaman eşme uyar yani...sonra yukarlara patikalara çıkarız:queen:

olm fatih aylardır diline bi eşme şarkısı doladın kandırıyon bizi her seferinde eşmeyle kandırıyon :cherry: ulen bi gün korayında dediği gibi şaırda düş bizim buralara gel irfan amcan sana patika göstersin gezilecek güzergah göstersin :cherry:

çivi gibi çaktın kaldık eşmede muhabbete balığa yemeğe sözüm yokta bıktık be bilader göle baka baka :cherry::p:queen:

---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:52 ----------

aga nerelerdesin napıyon ya..:cherry:

günaydın şekerim hoşgelmişsin... fatihe laf yetiştiriyorum ne yapacam :queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
olm fatih aylardır diline bi eşme şarkısı doladın kandırıyon bizi her seferinde eşmeyle kandırıyon :cherry: ulen bi gün korayında dediği gibi şaırda düş bizim buralara gel irfan amcan sana patika göstersin gezilecek güzergah göstersin :cherry:

çivi gibi çaktın kaldık eşmede muhabbete balığa yemeğe sözüm yokta bıktık be bilader göle baka baka :cherry::p:queen:

---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:52 ----------



günaydın şekerim hoşgelmişsin... fatihe laf yetiştiriyorum ne yapacam :queen:

günaydın şekerim... dünden beri ben ona demediğimi bırakmadım :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
günaydın şekerim... dünden beri ben ona demediğimi bırakmadım :cherry:

aynen görüyorum tek taraftan saldırıp durursun fatihe bende diğer koldan saldırayım eşitlensin :queen: lan adam eşme diye diye ölecek bebişi de alet etti neymiş efem bebişi varmış sankim bizimki kedi yavrusu:queen:

lan hala toparlayamadım o gün bu gündür beeee neyse bizde bekleriz yazı ne yapalım ..koray gel şu fatihin , bebişi sevmeye gidek şekerim ....
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aynen görüyorum tek taraftan saldırıp durursun fatihe bende diğer koldan saldırayım eşitlensin :queen: lan adam eşme diye diye ölecek bebişi de alet etti neymiş efem bebişi varmış sankim bizimki kedi yavrusu:queen:

lan hala toparlayamadım o gün bu gündür beeee neyse bizde bekleriz yazı ne yapalım ..koray gel şu fatihin , bebişi sevmeye gidek şekerim ....

Abi kocaeli mt sayfasında toplaşma olayı var.. pazar hava da yağış yok çay faslı var.. teşrif edecekmisin..zaten bizim karete kid falan olur..ne dersin
rota sensin abi.. nereye istersen oraya gideriz..benim için yer mekan yol hata fatihin oraya gitmek bile önemli değil ..gidelim dersen gideriz:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst