- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 786
valla kardesim sistemi banada sorsan. bende tsvip etmiyorum. elimdeki malzemeleri kullandim.akilli kullanilirsa sorun olacagini dusunmuyorum. bakacaz ve gorecez. hava bi dinse gece cikip test edecegim 
Caresizlik iste ne yapalim baktim olmadi. hepsini soker atarim. sorun yok ondan sonra led mi yaparim motorumu satarim bilmiyorum
))))[/QUOTE]
sistemi tasvip etmmemek ne demek abicim
ben son derece takdir ediyorum. bana göre burdaki amaç birşeylerle uğraşmak
bende de aynı enteresanlık var. birşey sağlam bile olsa uğraşıp kurcalamadan biyereleri değiştirmeden edemem
. kaldı ki siz ihtiyaç olan birşey eklemişsiniz
elinize kolunuza sağlık
Caresizlik iste ne yapalim baktim olmadi. hepsini soker atarim. sorun yok ondan sonra led mi yaparim motorumu satarim bilmiyorum
sistemi tasvip etmmemek ne demek abicim