siqota

Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
332
arkadaslar bu siqorta ne işe yarıyo.. yani bn qecen qün motorumu aldım 1 sene siqorta verdiler.. diyelim motoru çaldılar(ALLAH KORUSUN) YENİSİNİ Mİ VERİYOLAR.. :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaslar bu siqorta ne işe yarıyo.. yani bn qecen qün motorumu aldım 1 sene siqorta verdiler.. diyelim motoru çaldılar(ALLAH KORUSUN) YENİSİNİ Mİ VERİYOLAR.. :)

ah be yiğidim, sigortacıya para veriyorsun da, bu ne işe yarar diye sormuyor musun?

öncelikle, aracın trafiğe çıkması için yasal bir evraktır.

ayrıca, kaza yaptığın zaman masraflarını karşılamanda yardımcı olur.

kaza yaptığında, hata sen de ise, karşı tarafın masrafını öder, seninkini ödemez.

eğer hata karşı tarafta ise, onun sigortası senin masrafını öder, kendisininkini ödemez.

kasko ise, her halükarda çalıntı, yangın, sel vs şartlarını kasko anlaşması yaparken poliçene yaarlarsa geçerli olur.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayır, kasko farklı ve çok daha pahalıdır.
trafik sigortası yasal olarak şarttır ama kaskoyu isteyen yaptırır.

ben 700 tl ye arabamı kaskolattım, tamponuna zarar geldi, komple değiştirdiler. 800 tl tutmuş. kasko ödedi. daha sonra ön tamponu çizmişler, başvurdum, 200 tl ye de onu boyattılar. ama ben poliçe parası haricinde ücret ödemedim.
kasko avantajlıdır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst