arkadaslar bu siqorta ne işe yarıyo.. yani bn qecen qün motorumu aldım 1 sene siqorta verdiler.. diyelim motoru çaldılar(ALLAH KORUSUN) YENİSİNİ Mİ VERİYOLAR..
ah be yiğidim, sigortacıya para veriyorsun da, bu ne işe yarar diye sormuyor musun?
öncelikle, aracın trafiğe çıkması için yasal bir evraktır.
ayrıca, kaza yaptığın zaman masraflarını karşılamanda yardımcı olur.
kaza yaptığında, hata sen de ise, karşı tarafın masrafını öder, seninkini ödemez.
eğer hata karşı tarafta ise, onun sigortası senin masrafını öder, kendisininkini ödemez.
kasko ise, her halükarda çalıntı, yangın, sel vs şartlarını kasko anlaşması yaparken poliçene yaarlarsa geçerli olur.