- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
Olmaz..O dediğin röle..
Flaşör halk Türkçesi'nde yanıp sönen lambalar için kullanılıyor, Bkz. Dörtlü Flaşör
![]()
Hahahahaahahaha..
Siz aranizda ilk önce bir anlasin sonra bana gelin..... :cherry:
Olmaz..O dediğin röle..
Flaşör halk Türkçesi'nde yanıp sönen lambalar için kullanılıyor, Bkz. Dörtlü Flaşör
![]()
sinyal yada aydınlatma elemanlarının belii sürelerle yanıp sönmesini sağlayan röle devresidir.
İngilizce araştırdım, flasher relay olarak geçiyor. Yani haklısınız.
Bu başlık yeniden açılmalı artık :mrgreen:
Yani flasör=relais
Ampul degil
Yazdıklarımı okumuyorsun haa..!
Yahu aklim karisti yaaaaaaaa
Ampül yani.. ok ok...
Hay almancanin gözünü seveyim...
Türkce nekadar karisikmis yahu...ale:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------
Flasör=Ampul
Röle=Relais
ok simdi ben bile anladim artik...
Oh be rahatladim..
Ben artık yatıyor ve sizi kendi halinize bırakıyorum
Gute Nacht..İyi geceler..:mrgreen:
Gute nacht Engin..
Schlaf schön mein freund....
Sana da iyi uykular dostum![]()
Yahu ben 33 senemi burada bosuna gecirmisim..r:
Sen 2 günde cözdün almancayi...
Ne istir anlamadim... :silent:
Sorma Ya Deli Oldum Ugrasmaktan Yeni Aldıgım Flaşörü Taktım Sinyal Düğmesine Bastım Bi Baktım Dumanlar Çıkıyo Nasıl Çalıştığını Bi Çözsem Meletin...
Olmadı Komple 0dan Tesisat Yapıcam. Saçma Bişeyle Oynarken Sinyalleri Bozdum![]()
Söküm esnasında kısa devre olmuş olabilir.
Yıllar önce ben de eski arabamızın teybini sökerken bende de atmıştı bikaç kez.Dolaysıyla elektrikle ilgili bişey yapcaksam direk akü kutup başlıklarını söker öyle yaparım.Sökerken tornavida sağa sola değip kısa devre yapmış olabilir.
(alıntı ama faydası olur inşallah kanka)
Kanka Hiç Uğraşamam Onla Bagajda Yangın Tüpüm Var![]()
Soruna Gelince ;
Rahat Bir Nefes Aldım Parçacı Yanlış Flaşör Vermiş Flaşörün Yanma Nedeni Buymuş Benim Motorda Flaşörun Kablo Renkleri : Yeşil Siyah Beyaz İken O Bana
Beyaz Siyah Yeşil Vermiş Haliyle + Ve - Yer Değiştirmiş... Akşama Doğru Tekrar Ugrayıp Dogru Olanı Alıcam Sevinçliyim Mutluyum Siyahım Beyazımla( O Kabloları 10 Senede Çekmezdim Sallaya Sallaya Bugun Yarın Derken)![]()
iyi haber sevindim,kendin halledebilirsin heralde:cat:
Adamın tesisat cortlamış, siz geyik yapıyorsunuz.:farao:
Geçmiş olsun arkadaşım, demekki biz sana yardımcı olamıyacağız.