Sinyal Kısadevre Oldu Yardım :(

Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Valla ben anlamam bu cisimlerden, kaba bilgim böyle. Biraz bakındım şöyle diyor :

sinyal yada aydınlatma elemanlarının belii sürelerle yanıp sönmesini sağlayan röle devresidir.

İkisi de aynı kapıya çıkıyor :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
röle
isim, fizik Fransızca relais

Bir cismin veya bir gücün biçimini değiştirmeye yarayan alet, değiştirgeç, konvertisör.
-----------------
flaşör
isim (l ince okunur) Fransızca flasheur

Dörtlü.
-----------------
Kaynak: http://www.tdk.gov.tr


Tatmin edici olmuştur zannımca :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
:p İngilizce araştırdım, flasher relay olarak geçiyor. Yani haklısınız.

Bu başlık yeniden açılmalı artık :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Abi şimdi flaşör yanıp sönen ampüller demekmiş. Fakat röle yerine flaşör kullanılmış başlıkta. Ampül, bildiğimiz ampül. Flaşör, yanıp sönen ampüller. Röle, ampülleri yakıp söndüren cisim. :cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yazdıklarımı okumuyorsun haa..!

Yahu aklim karisti yaaaaaaaa
Ampül yani.. ok ok...
Hay almancanin gözünü seveyim...
Türkce nekadar karisikmis yahu...:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

Flasör=Ampul
Röle=Relais

ok simdi ben bile anladim artik...
Oh be rahatladim..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yahu aklim karisti yaaaaaaaa
Ampül yani.. ok ok...
Hay almancanin gözünü seveyim...
Türkce nekadar karisikmis yahu...:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

Flasör=Ampul
Röle=Relais

ok simdi ben bile anladim artik...
Oh be rahatladim..

Ben artık yatıyor ve sizi kendi halinize bırakıyorum :)
Gute Nacht..İyi geceler..:mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Adamın tesisat cortlamış, siz geyik yapıyorsunuz.:farao:

Geçmiş olsun arkadaşım, demekki biz sana yardımcı olamıyacağız.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorma Ya Deli Oldum Ugrasmaktan Yeni Aldıgım Flaşörü Taktım Sinyal Düğmesine Bastım Bi Baktım Dumanlar Çıkıyo Nasıl Çalıştığını Bi Çözsem Meletin...
Olmadı Komple 0dan Tesisat Yapıcam. Saçma Bişeyle Oynarken Sinyalleri Bozdum :)

Söküm esnasında kısa devre olmuş olabilir.
Yıllar önce ben de eski arabamızın teybini sökerken bende de atmıştı bikaç kez.Dolaysıyla elektrikle ilgili bişey yapcaksam direk akü kutup başlıklarını söker öyle yaparım.Sökerken tornavida sağa sola değip kısa devre yapmış olabilir.

(alıntı ama faydası olur inşallah kanka)
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Söküm esnasında kısa devre olmuş olabilir.
Yıllar önce ben de eski arabamızın teybini sökerken bende de atmıştı bikaç kez.Dolaysıyla elektrikle ilgili bişey yapcaksam direk akü kutup başlıklarını söker öyle yaparım.Sökerken tornavida sağa sola değip kısa devre yapmış olabilir.

(alıntı ama faydası olur inşallah kanka)

Kanka Hiç Uğraşamam Onla Bagajda Yangın Tüpüm Var :)

Soruna Gelince ;
Rahat Bir Nefes Aldım Parçacı Yanlış Flaşör Vermiş Flaşörün Yanma Nedeni Buymuş Benim Motorda Flaşörun Kablo Renkleri : Yeşil Siyah Beyaz İken O Bana
Beyaz Siyah Yeşil Vermiş Haliyle + Ve - Yer Değiştirmiş... Akşama Doğru Tekrar Ugrayıp Dogru Olanı Alıcam Sevinçliyim Mutluyum Siyahım Beyazımla( O Kabloları 10 Senede Çekmezdim Sallaya Sallaya Bugun Yarın Derken) :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanka Hiç Uğraşamam Onla Bagajda Yangın Tüpüm Var :)

Soruna Gelince ;
Rahat Bir Nefes Aldım Parçacı Yanlış Flaşör Vermiş Flaşörün Yanma Nedeni Buymuş Benim Motorda Flaşörun Kablo Renkleri : Yeşil Siyah Beyaz İken O Bana
Beyaz Siyah Yeşil Vermiş Haliyle + Ve - Yer Değiştirmiş... Akşama Doğru Tekrar Ugrayıp Dogru Olanı Alıcam Sevinçliyim Mutluyum Siyahım Beyazımla( O Kabloları 10 Senede Çekmezdim Sallaya Sallaya Bugun Yarın Derken) :)

iyi haber sevindim,kendin halledebilirsin heralde:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst