şile Karakirazlı Köyü

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
rüşvet de çözüm olabilir..
bükemediğin bileği öpeceksin..
bi parça ekmek falan....:cherry:

yok ardeşim allah korusun elimde ekmek görünce ekmek niyetine beni yerlerdi ya harbiden tepeye bidiziliyorlardı siper alıyorlardıya yolun kirasını keseceklerdi benden sonra ne olduysa hiç görmüyorum artık onları:)
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
yok ardeşim allah korusun elimde ekmek görünce ekmek niyetine beni yerlerdi ya harbiden tepeye bidiziliyorlardı siper alıyorlardıya yolun kirasını keseceklerdi benden sonra ne olduysa hiç görmüyorum artık onları:)

belediye müdahale etmiştir..sizin muharebeye..:queen:
ondan..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst