şile Karakirazlı Köyü

Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
haftasonu biraz turladım, ömerli yol ayrımından girip karakirazlı,kurna,sahilköy güzargahından ahmetliye ,eski şile yolundan tekrar istanbul yaptım. tabiki bütün sahillere girip çıktım.hepsi bomboştu yazın adım atamazsınız şimdi resimlerdeki gibi terkedilmiş.size karakirazlı ve kurna köyünden ulaşabildiğiniz bu sahilden manzaralar. bu arada sahipsiz köpekler tarafından beş altı sefer kovalandım en komik olanı yeni doğmuş yavru bile beni kovaladı gülmekten öldüm resmini çekeyim dedim ama arkasından gelenlerden tırstım:pdaha yeni yeni koşmasını öğrenmiş bu hayvanın boyuna bakmadan cesaretine hayran kaldım:cat:










 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
eline saglık gezi yazıları deyince hemen atlıyorum.
sonbaharın bu sesizliğini de seviyorum galiba.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
tebrikler sorunsuz ve iyi gezi olmuştur umarım,paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
güzel gezi olmuş resimler için teşekkürler

orayı çok iyi bilirim her yaz giderim ama gerçekten yüzmek için çok tehlikeli bi yer önceki yaz adamın biri boğuldu ilk gittiğimde de iki genç boğulmuştu gerçekten tehlikeli bi sahil
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sonbaharın gizemliliğini yaşamışsın; ve bizede yaşatmaya çalıştığın için teşekkürler paşam. Güzel bir gezi olmuş..Resimlerde kartpostal gibi valla..
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
güzel gezi yapmışsın..:rendeer: Havafilitresini açıp içindeki kumları temizlemeyi unutma deniz kumu :wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
izmire yerleştikten sonra uzun yıllardır görmemiştim teşekkür ederim.doğa gezilerinizin devamını bekliyorum. selamlar.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
paylaşım için saol.yalnız gidersen oralara köpekte kovalar ayuda çıkar:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm gezi iyide bu köpek olayı tek başıma korkuyom :cyclopsan mturla gezme acaba ısırırlar mı bi yöntem var mı köpekler için benim düşüncem çift korna taksam kaçarlar mı :p acep:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ramzey'e de çanta acaip yakışmış. :) fotolar için teşekkürler abisi. :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
güzel olmuş.pazar günü hava güzel olursa ve bende müsait olursam bir gitmek istiyorum Şile taraflarına.
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
Çok iyi yapmışsın, çağırsaydın bizde gelirdik :)

planlı gezmediğim için haber veremedim. pazar günü kalktım kahvaltı sonrası vurdum yollara yol nereye giderse.......:) inşallah programlı bir şekilde buluşup vururuz kendimizi dağlara:p
kıllıtarkan arkadaşım orada hiç denize girmek nasip olmadı ama uyarın için teşekkürler:rendeer:
edoxk arkadaşım taktik uyguluyorum, önce yavaşca yaklaşıyorum üstüne üstüne sonra köpek atağa kalkınca bende topukluyorum:p artık alıştık:wiinkk:korkunun ecele faydası yok:queen:
arkadaşlar yorumlarınız için geçte olsa sizlere teşekkür etmek istedim sevgiler
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
fotolar çok güzel..:rendeer:

yarın dinlenirim diyodum..içime kurt düştü şimdi..:silent:
köpek faktörü cidden sorun..
valla grup falan dinlemio köpek hayvanı..
direk en arkadakine musallat oluyo...:pale:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
fotolar çok güzel..:rendeer:

yarın dinlenirim diyodum..içime kurt düştü şimdi..:silent:
köpek faktörü cidden sorun..
valla grup falan dinlemio köpek hayvanı..
direk en arkadakine musallat oluyo...:pale:

:queen::queen::queen:

kardeşim köpekleri ben çok iyi bilirim onlar yüzünden eve gidemiyordum abi inanırmısınız tam eşkiya gibiydi şelepsizim 8 taneydiler her akşam onları korkutmak amacıyla havalı tüfek atıyordum onlara sanki teröristlerle savaşıyormuşum gibi yol aşağıda kalıyordu bunların durduğu yer biraz yüksek geliyordu sıkıyosa geç yoldan :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
çok güzel yerler iyi yapmışsın temiz hava ooh eline sağlık resimleri paylaştığın için :)
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
:queen::queen::queen:

kardeşim köpekleri ben çok iyi bilirim onlar yüzünden eve gidemiyordum abi inanırmısınız tam eşkiya gibiydi şelepsizim 8 taneydiler her akşam onları korkutmak amacıyla havalı tüfek atıyordum onlara sanki teröristlerle savaşıyormuşum gibi yol aşağıda kalıyordu bunların durduğu yer biraz yüksek geliyordu sıkıyosa geç yoldan :queen::queen::queen:

rüşvet de çözüm olabilir..
bükemediğin bileği öpeceksin..
bi parça ekmek falan....:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst