- Katılım
- 25 Tem 2007
- Mesajlar
- 347
- Motosikleti
- SYMPHONY 200E5+
- Konu Yazar
- #1
haftasonu biraz turladım, ömerli yol ayrımından girip karakirazlı,kurna,sahilköy güzargahından ahmetliye ,eski şile yolundan tekrar istanbul yaptım. tabiki bütün sahillere girip çıktım.hepsi bomboştu yazın adım atamazsınız şimdi resimlerdeki gibi terkedilmiş.size karakirazlı ve kurna köyünden ulaşabildiğiniz bu sahilden manzaralar. bu arada sahipsiz köpekler tarafından beş altı sefer kovalandım en komik olanı yeni doğmuş yavru bile beni kovaladı gülmekten öldüm resmini çekeyim dedim ama arkasından gelenlerden tırstım
daha yeni yeni koşmasını öğrenmiş bu hayvanın boyuna bakmadan cesaretine hayran kaldım:cat:





















