Bende 2-3 sene önce atıcılığa merak sarıp ruhsatli olarak yivsiz av tüfeği ve glock 19 almıştım.
Bazı hafta sonları cross motorlara atlar o tür piknik alanlarından 4-5 km uzaklıkta atış yapmaya giderdik.
büyük ihtimal ceza yazılmamıştır çünkü meskûn mahalde olmamak şartıyla ruhsatlı silah kullanmanın kanunen bir sakıncası yoktur. ateş edilen yerde yerleşim yeri köy vs varsa iş değişir ama. bizim atış yaptığımız yer kimsesiz biryerdi.
Bizi de şikayet etmişlerdi, jandarma geldi ruhsatlarimizi, avcılık belgelerimizi filan kontrol etti, insanlar rahatsız oluyormuş daha uzağa gidebilirseniz iyi olur diyip gittiler.