silah1 - halis abimizede geçmiş olsun !!!

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Halis abimiz cuma akşamı eve giderken Bahçelievler Kadir Has Center civarlarında 90-100 km gibi bir hızda seyrederken yere dökülen yağ sonucu kayarak kaza yapmış...neyseki motorun kendisinden erken ayrılması sonucu fazla bir yara almamış...cuma akşamı buluşmaya arabayla geldiğinde kazayı öğrendik...ilk başta bizi korkutmamak için sadece dirseğimde bir yaram var desede dün akşam telefon konuşmamızda sürüklenmeden ötürü dizlerindede yara olduğunu öğrendim ve çok üzüldüm...kendisine tekrar tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmiş olsun halis abi.. nedir bizdeki bu şanssızlıklar ya:silent:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Çok geçmiş olsun Halis abi.Aman kendimize dikkat edelim ne olur...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
halis geçmiş olsun allah tekrarını göstermesin çakıl.su ve yağlara lütfen çok dikkat.edelim
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Cumartesi Hasan Tan Çocuk yuvası ziyaretinde konuştuk belli etmesede yüzünde biraz acı ifadesi vardı.Üzüntüye üzüntü katmamak için elinden geldiğince tebessümle konuşuyordu.Geçmiş olsun abicim.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun dileklerimi bi,rde burdan dile getireyim
geçmiş olsun halis abi o polisin sana dediklerinide unutmadım:farao:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gerçekten her gün bir kaza haberi alır olduk.. İnşallah bu dönemler de geçer ve sağlık-sıhhat haberlerini almaya başlarız artık..

Halis abim geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun
acil şifalar dilerim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sagolun arkadaşlar benim yinede önemli bişeyim yok bu acılar gelip gecer yaralar kapanır ama bazı yaralar kapanmıyor benim suratımdaki acı hep ifade hep haber bekledigim necdet kardeşimden dolayı idi hep korku ve endişe ile bekleyınce insanın demekki yüzüne vuruyor yinede sagolun allah hepinizden razı olsun teşekkürler
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bununla geçmiş olsun
Şükür ki ileri derece birşey yok
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah razı olsun arkadaşlar şükür ayaktayım ve bu da korumalar sayesinde dizlik takmamıştım dizlererim soyuldu o kadar bunada şükür
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ucuz atlatışmış bir kaza olmuş. Geçmiş olsun.
Yollarımız malesef mayın tarlası gibi. Dikkatli olalım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
teşekkür ederim birazda bende kabahat belki düşerdim ama bu kadar hasar olmazdı en büyük etken sürat hız yapınca hızlı düşüyor insan
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çooook geçmiş olsun....:rendeer:
Ne yazık ki bilhassa şehir içi trafikte dana sürüsü içinde gidiyormuşcasına aşırı dikkat gerekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst