O akşam o kadar rahat ve gülerek anlatıyordu ki kazayı, bi insan ancak bu kadar pozitif ve bu kadar güçlü olabilir.. Motorunda ki masrafta benim motorun sıfırını alacak kadar falandır hani..
Bakırköy'e gelen hemen hemen herkes , o gün içinde atlattığı bi kazayı yada arkadaşlarının yakın günlerde yaptığı kazayı anlattı.. Görkem servise uğradığında etraf kaza yapmış CBR 125 lerle doluymuş onu anlattı.. Motor sezonu bitiyo derken kaza sezonunuda açtık heralde diye konuşurken en son Necdet abinin kaza haberi geldi..
Belki hiç bişey soğutmak için yeterli olmuyor ama Cuma akşamından beridir bi soğuk bi keyifsiz biniyorum motora.. Allah bizi korusun ve bizde daha ciddi binelim motorlara..
Halis abicim bi kerede buradan geçmiş olsun diyeyim istedim.. Allah seni ailene ve bize bağışlasın.. Çok geçmiş olsun...