silah1-faruk59 eyüp sultan çıkartması

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
uzun zamandan beri gitmek istediğim eyüp sultan a tekirdağ da yaşamam nedeniyle bir türlü fırsat bulamamıştım.silah1 (halis abi) le msn de konuşurken gelmiyor musun buralara dedi.geliyorum abi eyüp e dedim bende.Allah razı olsun karşıladı büyük çekmecede,sabah namazımızı kıldık,kahvaltı yaptık.biraz mahçup etti bizi halis abi Allah ondan razı olsun.zaten ben yanlız gitsem kaybolurdum ist de.
fotoğraf çekmek aklımıza sonradan geldi,telefonla anca bu kadar oluyor kusura bakmayın.herkese keyifli sürüşler.


Shot with SGH-E250 at 2007-07-29


Shot with SGH-E250 at 2007-07-29

artçı olarak kuzeni de aldım görsün o güzel yerleri diye

Shot at 2007-07-29

bu da ben

Shot at 2007-07-29




eğer zamanım olsaydı ist de uğrayacağım çok arkadaşım vardı,hemen geri dönmek zorundaydık.kusura bakmayın aramadığım için arkadaşlar.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ii olmuşş görmen oraları farukk
keşke pier lotti ye de uğrayıp bi kahve içseydiniz
oraya kadar gitmişkenn
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
ii olmuşş görmen oraları farukk
keşke pier lotti ye de uğrayıp bi kahve içseydiniz
oraya kadar gitmişkenn

zamanım olsa çok gezicektik ama zaman kısıtlıydı tekirdağ ya dönmemiz gerekiyordu,senelik izinde trakya ya erken dönersem her yeri gezicem
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bir sabah isteyen herkesle birlikte tekrar gidebilirz hata herkese kahvaltı ismarlaya bilirm pier lotti veya eyüp sultanda kac kişi olursaolsun farketmez
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
52nz91s.jpg


ALLAH (CC) ziyaretinizi kabul etsin.

ben de en son, 2004 yılı ramazan ayında ziyaret etmiştim.

fotografları slayt halinde izlemek için tıklayınız
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
çok ayıp etmişsin ben eyüpte oturuyorum zaten insan derdi eyüpe gidiyoruz die dimi size karşılardım misafir ederdim uğurlardım ama olsun bi daha geldiğinizde beni çağırın lütfen:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zamanım olsa çok gezicektik ama zaman kısıtlıydı tekirdağ ya dönmemiz gerekiyordu,senelik izinde trakya ya erken dönersem her yeri gezicem

Eyüp Sultan bana huzur veriyor, herkesin görmesini tavsiye ederim.

[

ALLAH (CC) ziyaretinizi kabul etsin.


abowww biz kankalar hepsi cemaatden..:p


faruk ben sana ne diyim...bu yaptığın vallahi çok ayıp...:salut:biz geldiğimizde sen bizi ağırladın karşıladın...bi telefon çaksan veya pm atsan seni karşılamazmıyıdk gezdirmezmiydik...yani harbiden ayıp ettin dostum be...kırıldım...üzüldüm...hem Gültekin ben sen bilovi gezerdik vs...program yapardık...vallahi kırıldım...2 rekatda biz kılardık...belki hidayete ercez vesile olucan...:pale:abi kırdın beni...buralara kadar gelip bizi arama sonra topik aç...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
abowww biz kankalar hepsi cemaatden..:p


faruk ben sana ne diyim...bu yaptığın vallahi çok ayıp...:salut:biz geldiğimizde sen bizi ağırladın karşıladın...bi telefon çaksan veya pm atsan seni karşılamazmıyıdk gezdirmezmiydik...yani harbiden ayıp ettin dostum be...kırıldım...üzüldüm...hem Gültekin ben sen bilovi gezerdik vs...program yapardık...vallahi kırıldım...2 rekatda biz kılardık...belki hidayete ercez vesile olucan...:pale:abi kırdın beni...buralara kadar gelip bizi arama sonra topik aç...

abi dediğim gibi çok aceleye geldi sabah 11 de de tekirdağda olmamız gerekiyordu.kısmet olursa haftaya yine gelirim inşallah,birdaha kine arıycam abi kusura bakmayın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi dediğim gibi çok aceleye geldi sabah 11 de de tekirdağda olmamız gerekiyordu.kısmet olursa haftaya yine gelirim inşallah,birdaha kine arıycam abi kusura bakmayın

abi ben kırıldım valla...Gelde seni bi Ulus parkına çıkarayım...Boğazı ayağına sereyim...Dürbünüde eline verdimmi İstanbula doyamazsın...sonra bi Ortaköy bi Kuruçeşme derken hoppp Eminönüde balık epmek...:)

iyi hadi öyle olsun ne diyek...:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
tekrar soylüyorum ayarlayalım bir hafta sonu pazar sabahı gidelim tekrar dedigim gibi kahvaltılar benden saat 4:eek:o kalkıp gelen sabah cematine katılan katılmayan herkese :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bize haber vermden istanbula geliyon bide gidiyon ayıp ulen telefonumuz bile var !!!! gelme bidaha gelirsen valla tekerine çomak sokarım :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
tekrar soylüyorum ayarlayalım bir hafta sonu pazar sabahı gidelim tekrar dedigim gibi kahvaltılar benden saat 4:eek:o kalkıp gelen sabah cematine katılan katılmayan herkese :mrgreen:
silah1 seninle tohanede tanışmıştık..aynı yörede oturmamıza rağmen birtürlü görüşemedik..kalender adamsın vesselam..abilik yapman hoşuma gittiği için yazdım..gözlerinden öperim hoşca kal
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bana haber verdi ya yetmezmi senin benzinin biter yolda kalırsın birde o var ya
birde biz sabah 3:30 buluştuk siz yola gidecektiniz benim misafirim var diye gelemeyince ben farukla gittim onun dönmesi lazımdı namaz kahvaltı hemen döndük benim de evde olmam lazımdı ondan size haber versek uykusuz yola gidecektiniz sizi düşündük ya:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst