- Katılım
- 15 Eyl 2006
- Mesajlar
- 856
- Konu Yazar
- #1
uzun zamandan beri gitmek istediğim eyüp sultan a tekirdağ da yaşamam nedeniyle bir türlü fırsat bulamamıştım.silah1 (halis abi) le msn de konuşurken gelmiyor musun buralara dedi.geliyorum abi eyüp e dedim bende.Allah razı olsun karşıladı büyük çekmecede,sabah namazımızı kıldık,kahvaltı yaptık.biraz mahçup etti bizi halis abi Allah ondan razı olsun.zaten ben yanlız gitsem kaybolurdum ist de.
fotoğraf çekmek aklımıza sonradan geldi,telefonla anca bu kadar oluyor kusura bakmayın.herkese keyifli sürüşler.

Shot with SGH-E250 at 2007-07-29

Shot with SGH-E250 at 2007-07-29
artçı olarak kuzeni de aldım görsün o güzel yerleri diye

Shot at 2007-07-29
bu da ben

Shot at 2007-07-29

eğer zamanım olsaydı ist de uğrayacağım çok arkadaşım vardı,hemen geri dönmek zorundaydık.kusura bakmayın aramadığım için arkadaşlar.
fotoğraf çekmek aklımıza sonradan geldi,telefonla anca bu kadar oluyor kusura bakmayın.herkese keyifli sürüşler.

Shot with SGH-E250 at 2007-07-29

Shot with SGH-E250 at 2007-07-29
artçı olarak kuzeni de aldım görsün o güzel yerleri diye

Shot at 2007-07-29
bu da ben

Shot at 2007-07-29

eğer zamanım olsaydı ist de uğrayacağım çok arkadaşım vardı,hemen geri dönmek zorundaydık.kusura bakmayın aramadığım için arkadaşlar.