silah1-faruk59 eyüp sultan çıkartması

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
silah1 seninle tohanede tanışmıştık..aynı yörede oturmamıza rağmen birtürlü görüşemedik..kalender adamsın vesselam..abilik yapman hoşuma gittiği için yazdım..gözlerinden öperim hoşca kal

teşekür ederim elimden geldikce yapabildigim kadar ben akşamlari güzelcede oluyorum bu gün ve yarın işim var gec gelcem carşamba aksamı görüşelim
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
çok güzel olmuş.. Allah oraları görmeyi daima nasib eylesin.. ben her sene 2-3 defa giderim bazen daha çok... Ama sabah namazı gerçekten çok farklı oluyor.. heleki ramazanda...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana haber verdi ya yetmezmi senin benzinin biter yolda kalırsın birde o var ya
birde biz sabah 3:30 buluştuk siz yola gidecektiniz benim misafirim var diye gelemeyince ben farukla gittim onun dönmesi lazımdı namaz kahvaltı hemen döndük benim de evde olmam lazımdı ondan size haber versek uykusuz yola gidecektiniz sizi düşündük ya:mrgreen::mrgreen:


yav abi :Dnie beni arkadaşlarımın arasında rencide ediyon hem eyübüniçeiriisnde küçük bi benzinlik var hem eski anneannemler falanda alibeyköyde oturuyo eyübe 10 dakka bende beyoğlundayım oda eyübe 15 dakka :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
teşekür ederim elimden geldikce yapabildigim kadar ben akşamlari güzelcede oluyorum bu gün ve yarın işim var gec gelcem carşamba aksamı görüşelim
bende hergün b.çekmeceden çorluya gidip geliyorum..bende akşamları geç dönüyorum ama hafta içi haberleşi bir çay içelim bu arada yeni motorada bakıp bir fikir verirsin..hoşca kal
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yav abi :Dnie beni arkadaşlarımın arasında rencide ediyon hem eyübüniçeiriisnde küçük bi benzinlik var hem eski anneannemler falanda alibeyköyde oturuyo eyübe 10 dakka bende beyoğlundayım oda eyübe 15 dakka :)
bak şimdi insanın birkere benzini biter anlarım birde üyarılıpta yok abi o birkere olur dersen birde tekrar benzinin biterse daha cok konusurum artı konsere gelebilirsem pankart accam dikkat benzini bitebilir konser yarım kalabilir diye:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
bize haber vermden istanbula geliyon bide gidiyon ayıp ulen telefonumuz bile var !!!! gelme bidaha gelirsen valla tekerine çomak sokarım :)

gerçekten çok aceleye geldi,yakında yine yaparız o zaman topik açıcaz haftaya senelik izine çıkıyorum bol bol da gezeriz kısmet olursa.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Mübarek bir zatın ziyaretine gitmişsiniz, tebrik ederim arkadaşları. Sonrasında Üsküdar'a, Aziz Mahmud Hüdayi Hazretlerine de gitmek güzel bir gelenektir.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
evet arkadaşlar haftaya yine gidiyoruz eyüp sultan a duyurular bölümüne topik açılmıştır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bu pazar faruk59 ve ben tekrar eyup yapıp ordan kahvaltı icin yer bakıp sonra nikaha gidecegiz ve gelen herkese kahvaltı benden haber vermediniz diyenlere guyrulur 03.30.farukla buyukcekmece yaya gecidi altı buluscaz 04.10 eyup başka gelen arkadaşlar olursa eyup meydanda 04.15 buluşup 04.40 sabah namazı ardında kahvaltı ederiz sonrada ya dagılır yada toplu bir yere gider sonra nikaha gideriz ve hata başka bir teklif benim buyukcekmecede yazlıgım var nikaha kadar toplu halde sizleri misafir edebilirim mayolarınızı alırsanız yanınıza havuza girebilirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst