Sıkıysa Bu Motoru Çal...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlar zincir le uğraşmaz ya arka tekeri orda bırakıp motoru götürürler..:queen::queen:

yada motoru boşverip kanalizasyon ızgarasını çalarlar..:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bankamatiği vinçle kaldırıp kamyonete yüklediklerini düşünürsek mazgal kapağının sorun olacağını sanmam.tabi orası pek Türkiyeye benzemiyo , birazcık zorlanabilirler.:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanka kuyuya taş atmışsın,kenarda bekliyorsun ne iş
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
bunu yapan bir Türk müdür bilmiyorum ama çalacak kişi Türk olursa eğer kapağı da alır çalar :mrgreen:

Türk değiil:mrgreen:
Türk böyle birşey düşünemeeez:p




:pBu zincir kırılırmı acaba...

Lütfen ZENCİR demeyin...Allah yarattı demem...:p

http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,5248684&galeriid=3336&ver=4939

Nerden buldun birader...bazılarında gülme krizine tutuldum.....:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
metem bizim yurdum insanı kanalizasyon mazgallarını çalıyor.hazır motorda varken oda yanında promosyonu olur:mrgreen:
zenciriyle beraber götürürler:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi ne olur o ya sen motoru ağaca bağla insan şerefsiz olunca onu da söker.Allah korusun hepimizi böyle şerefsizlerden.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motorun renginden türkiye oladığını anlamıştım

bu şekilde bırakın motoru türkiyede

sabaha mazgalla beraber çalmazlarsa şelepsizim:queen:

budur abi :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bankamatiği vinçle kaldırıp kamyonete yüklediklerini düşünürsek mazgal kapağının sorun olacağını sanmam.tabi orası pek Türkiyeye benzemiyo , birazcık zorlanabilirler.:mrgreen:

her yerde bir türk vardır :rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
62
Zincir kesme makasıyla o zinciri kesmek çocuk oyuncağı şaka bir tarafa bu zincir ve demirle uğraşan arkadaşlar motora taktığınız zincir yada çelik halatlı kilitlerin özellikle yere değmemesini motorun üzerinde gergin durmasını öneriyorlar.Büyük ve kalın zincirlerde makasa yerden destek alınırsa makasa ayakla basarak kırmaları çok rahat oluyormuş bilginize :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
zenciri (sırf metehan abi sana uyuzluk olsun diye) demir makasıyla kestikmi boşa alıpta yokuş aşağıya salarsak bitti gitti :queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fötö açılmadı bende, ama eminim sağlam bir şey.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adamlar zincir le uğraşmaz ya arka tekeri orda bırakıp motoru götürürler..:queen::queen:

yada motoru boşverip kanalizasyon ızgarasını çalarlar..:queen::queen:

evet mazgal motordan daha değerli gibi...:queen:

bankamatiği vinçle kaldırıp kamyonete yüklediklerini düşünürsek mazgal kapağının sorun olacağını sanmam.tabi orası pek Türkiyeye benzemiyo , birazcık zorlanabilirler.:mrgreen:

ya inan bu bankamatik operasyonu alsında çok temiz iş..:p

Kanka kuyuya taş atmışsın,kenarda bekliyorsun ne iş

biraderim benim işim bu...su bulanır abbas kaçar..:p

Türk değiil:mrgreen:
Türk böyle birşey düşünemeeez:p



Nerden buldun birader...bazılarında gülme krizine tutuldum.....:mrgreen:


Türk uğraşmaz dediğin gibi...malın peşine çalınınca düşer...çalınana kadar kıymeti yoktur...

metem bizim yurdum insanı kanalizasyon mazgallarını çalıyor.hazır motorda varken oda yanında promosyonu olur:mrgreen:
zenciriyle beraber götürürler:queen:


valla zincir bile para ediyor işin aslı...adam trafoya çıkıyor kablo çalıyor...:pale:

çalınırmı ne demek...bugaria ise orası tırın takozunu götürürken enselemiştim.:cherry:

Dediğin gibi abi Bulgarlar açoğlu aç bir millet...ama onlar AB vatandaşı sen değilsin...buna ne diycen...:queen:

Abi ne olur o ya sen motoru ağaca bağla insan şerefsiz olunca onu da söker.Allah korusun hepimizi böyle şerefsizlerden.

ağacı zor ama kilti sağlam olursa bence problem olmaz...ırgız 2 dakka uğraştımı kezemezse pes eder...

budur abi :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:



her yerde bir türk vardır :rendeer::rendeer:

Kutupda yoktur bence..orası çok soğuk...:p

Zincir kesme makasıyla o zinciri kesmek çocuk oyuncağı şaka bir tarafa bu zincir ve demirle uğraşan arkadaşlar motora taktığınız zincir yada çelik halatlı kilitlerin özellikle yere değmemesini motorun üzerinde gergin durmasını öneriyorlar.Büyük ve kalın zincirlerde makasa yerden destek alınırsa makasa ayakla basarak kırmaları çok rahat oluyormuş bilginize :)

biilmiyordum öğrendim...aslında disk kilidi hikaye halatlarda hikaye...ence motorlar için baston kilit tarzı bişey olmalı...ama hafif motoru kucaklayıp götürüyorlar...

zenciri (sırf metehan abi sana uyuzluk olsun diye) demir makasıyla kestikmi boşa alıpta yokuş aşağıya salarsak bitti gitti :queen::queen:

valla brava...helal olsun...düşünemedik biz...:p

Türklerin çalamadıgı bir motorlu araç henüz icat edilemedi...

var...BOING 777...:p

fötö açılmadı bende, ama eminim sağlam bir şey.

oda olacak...biraz şans tanıyın...önyargıları yıkın...açılır..:p

lastıgı soker calar :mrgreen::mrgreen:

helall...kanka sen bu işi biliyon ya...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
zincir engelini rahat geçerler diye düşünüyorm.diğer fotolarada baktımda sokak köpeklerinden birini besliceksin , motorun yanına bağlıcaksın :) hem sen ona faydalı olcaksın , hemde o sana :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
ya metehan abi alem adamsın valla,böyle şeyleri nereden bulursun.:rendeer:
ya arkadaşlar resmin üzerinde 19'a kadar sayfalar var onlarada bir bakın,buda onlardan bi tanesi:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
[YT]-wgeA9ueJb8&feature=related[/YT] kırın zencirleri hadi :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
taner aslında öyle yapmak lazım bir tane öne bir tane arkasına motorun pitpul bağlıyacaksın rahat rahat uyuyacaksın değilmi.??:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst