Sıkıysa Bu Motoru Çal...

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
öyle yorumlar varki sanki motor vs. yalnız türkiyede çalınıyorbulgaristan ve romanya hit yapmış durumda italyada ayda yaklaşık 50 motor çalınıyormuş.neden kendimşizi aşağılamaktan zevk duyarız anlamsız ve kıt düşünceler .. hırsızın yeri yurdu olmaz kardeşim heryerde var bizde olduğu gibi...

Aynen katıldığımı belirtmek isterim.Tabiki herkes düşüncesini yazmakta serbest.Ama biraz da dikkat etmek lazım.Herkes kendi motoruna toz kondurmuyor ama kendi devletine, milletine laf ediyor anlamak mümkün değil.Şu yazdıklarınızı yabancı biri yazsa sinirlenirsiniz emin olun.Saygılar...
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
valla mete abi senin bütün topiclerini zevkle okuyorum hep gırgır hep şamata tabi dierlerinide okuyorum :p en kötü günün böyle olsun abii :cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
ARKADAŞLAR BİZDE SİYAH e30 3.25 Vardı Bir Kere Çalındı Sonra Bende bu yöntemle Arabanın Jantından Yerde park demiri vardı ona zincirledim

:D :D :D :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla zinciri mazgalın arasından dolandırmak çalmaktan daha zor :)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elin adamı betonu söker gene götürür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst