Sıkıldık..E hadi Adana'ya gidelim o zaman (: [komtan,Loft]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
Mustafa Caner Kaya oluor by_moto raahatladın mı

olmadı sınan uflesın rahatlarsın:D.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Neden olmasın ben arkana gelirim ama malum beni bekleme diye:cherry:
Hayat böyle bak yine biz bizee...

Bahçeye ineriz tabi ümitle bide mangal yakarız hıııh...

O zaman patlat bir organizasyon Tuğçem benim...
Serkan'la Mert'i de aldıkmı tamamdır..
4 kafadar takılırız.. :wiinkk:

siz anca bahçeye iner gezersiniz :p

Arkadaşım taa Adanalardan buralara sataşma.. Önünden ye :p

Tequ ve mCık kullanıcı adlı arkadaşların disiplin cezasına çarptırılmalarını Adana MT Makine modumuzdan arz ediyorum.. :bounce:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
makıne modundan benm adıma bısı ısteyemessn sekermm bee bu arada mert gecenlerde recep ıvedık seyretmıs yıne usak durun nıhat dogan kılıklı herıf laptopu calıusıormu:D

----------
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu işi en güzel antepliler yapar:cherry:
niye anteplisin diye mi.d
bnce siz kebapçıdan birer dürüm söyleyin, oturun yiin :p


yalnız adam felaket üflüyor ama :p
ya kaşınma arkadaşımm fotolardan izlersiniz..
O zaman patlat bir organizasyon Tuğçem benim...
Serkan'la Mert'i de aldıkmı tamamdır..
4 kafadar takılırız.. :wiinkk:



Arkadaşım taa Adanalardan buralara sataşma.. Önünden ye :p

Tequ ve mCık kullanıcı adlı arkadaşların disiplin cezasına çarptırılmalarını Adana MT Makine modumuzdan arz ediyorum.. :bounce:
Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..
serkan bugün boşmuşda benim belim ağrıyo ama haftaiçi yapalım bişiler valla canımcım...
Bol bol foto da çekeriz motorlarlada gezer bunlara gösteririz...
dur ben çarşamba yada perşembe ayarliyim:bounce:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
makıne modundan benm adıma bısı ısteyemessn sekermm bee bu arada mert gecenlerde recep ıvedık seyretmıs yıne usak durun nıhat dogan kılıklı herıf laptopu calıusıormu:D

----------

Sen ne karışıyosun arkadaşım.. Makine sadece Adana'nın değil hepimizin moderatörü.. Kendi adıma da isterim senin adına da isterim..

Adanalısın diye sana arka çıkacağını da sanmıyorum.. :p

Attırma tepemi şikayet ederim bak...:bounce:

Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..
serkan bugün boşmuşda benim belim ağrıyo ama haftaiçi yapalım bişiler valla canımcım...
Bol bol foto da çekeriz motorlarlada gezer bunlara gösteririz...
dur ben çarşamba yada perşembe ayarliyim:bounce:

Bildiğim kadarıyla Mert'inde staj bitmiş durumda..
Oda ekmez bizi artık..
Okullar açılmadan görüştük görüştük, görüşemedik 1 sene daha göremeyiz bunları :p
 
Son düzenleme:

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
et ulann bana nıe arka cıksın cıkmasın bana arka marka bulandırma ortalıgı umıt gıderken yanımda senı de gotururm ona gore anladın sen onu

----------
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
VALLA SÜPER OLMUŞ İİ KAYNATMISSINIZ Loft'un Fotolarına Çok Güldüm...

:queen::queen::queen::queen: ii yemişsiniz ii içmişsiniz.. beahhhh... :cat:

Resimler İçin ÇOK SAĞOL TEKU ABEYYY... :)
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
lan tencere arkadasım msne gırdee ayak usstu ban yedırtıp sahteımamları mutlu ettırme sımdı benı

----------
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Sen ne karışıyosun arkadaşım.. Makine sadece Adana'nın değil hepimizin moderatörü.. Kendi adıma da isterim senin adına da isterim..

Adanalısın diye sana arka çıkacağını da sanmıyorum.. :p

Attırma tepemi şikayet ederim bak...:bounce:



Bildiğim kadarıyla Mert'inde staj bitmiş durumda..
Oda ekmez bizi artık..
Okullar açılmadan görüştük görüştük, görüşemedik 1 sene daha göremeyiz bunları :p

O zaman hazırlıklar başlasııııııııııııııııın:rendeer:

Mıstafanında üstüne fazla gelmeyin o da Jr ezdirmem onuda:cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
lan tencere arkadasım msne gırdee ayak usstu ban yedırtıp sahteımamları mutlu ettırme sımdı benı

----------

Seviyorum len seni :p

O zaman hazırlıklar başlasııııııııııııııııın:rendeer:

Mıstafanında üstüne fazla gelmeyin o da Jr ezdirmem onuda:cherry:

Tamam tatlım..
Organizatör sensin..
Ekibi topla , yeri , günü ve saati bildir.. :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tequ ve mCık kullanıcı adlı arkadaşların disiplin cezasına çarptırılmalarını Adana MT Makine modumuzdan arz ediyorum.. :bounce:
Kimden arz ediyorsun annem ?
niye anteplisin diye mi.d

ya kaşınma arkadaşımm fotolardan izlersiniz..

Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..
serkan bugün boşmuşda benim belim ağrıyo ama haftaiçi yapalım bişiler valla canımcım...
Bol bol foto da çekeriz motorlarlada gezer bunlara gösteririz...
dur ben çarşamba yada perşembe ayarliyim:bounce:
iş çıkmaz sizden:p
Sen ne karışıyosun arkadaşım.. Makine sadece Adana'nın değil hepimizin moderatörü.. Kendi adıma da isterim senin adına da isterim..

Adanalısın diye sana arka çıkacağını da sanmıyorum.. :p

Attırma tepemi şikayet ederim bak...:bounce:



Bildiğim kadarıyla Mert'inde staj bitmiş durumda..
Oda ekmez bizi artık..
Okullar açılmadan görüştük görüştük, görüşemedik 1 sene daha göremeyiz bunları :p
bize arka çıkacak son insan yine bir adanalıdır ümit:p
VALLA SÜPER OLMUŞ İİ KAYNATMISSINIZ Loft'un Fotolarına Çok Güldüm...

:queen::queen::queen::queen: ii yemişsiniz ii içmişsiniz.. beahhhh... :cat:

Resimler İçin ÇOK SAĞOL TEKU ABEYYY... :)
rica süpercim:bounce:
Ulanlı mulanlı konuşup getirtme beni Adanaya.. Anladın sen onu..

1 ümit gelirsin,5 ümit dönersin :p
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
m'ali ve pıstafa bayramda geloorum aynı aktivitelerden isterim. göbiş resimleri hariç duydunuz muuuu??ayrıca geldiğimde motor kullanabiliyo olcam aranızda kura çekip biriniz vaz geçin motorunuzdan haberiniz ola:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
kim gelmez bursalı olsun mu :p

Sorun gelmekte degil. İstesem 1-2 satte orda olurum. Sorun oraya gelince başlıyor. Marmok, Yalova ve bu Adana çıkarmalarının fotoları sizlere katılmanın pekte parlak bir fikir olmadıgını düşündürdü:p ama yinede imkan olursa gelmeye çalışırım.

Bu arada gelmeyen bursalı degil çorumlu olsun:mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
m'ali ve pıstafa bayramda geloorum aynı aktivitelerden isterim. göbiş resimleri hariç duydunuz muuuu??ayrıca geldiğimde motor kullanabiliyo olcam aranızda kura çekip biriniz vaz geçin motorunuzdan haberiniz ola:D
Motor konusu hariç hepsine eyvalla nani:p
Sorun gelmekte degil. İstesem 1-2 satte orda olurum. Sorun oraya gelince başlıyor. Marmok, Yalova ve bu Adana çıkarmalarının fotoları sizlere katılmanın pekte parlak bir fikir olmadıgını düşündürdü:p ama yinede imkan olursa gelmeye çalışırım.

Bu arada gelmeyen bursalı degil çorumlu olsun:mrgreen:

Resimde göründüğümüzden daha da şirinizdir :p Ayrıca kimliğini de deşifre etmeyiz..Kafana poşet falan geçirir öyle çekeriz fotoğraf falan :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst