- Katılım
- 30 Tem 2007
- Mesajlar
- 346
Bahçeye ineriz tabi ümitle bide mangal yakarız hıııh...
bu işi en güzel antepliler yapar:cherry:
Bahçeye ineriz tabi ümitle bide mangal yakarız hıııh...
bnce siz kebapçıdan birer dürüm söyleyin, oturun yiinBahçeye ineriz tabi ümitle bide mangal yakarız hıııh...
Mustafa Caner Kaya oluor by_moto raahatladın mı
olmadı sınan uflesın rahatlarsın.
Mustafa Caner Kaya oluor by_moto raahatladın mı
olmadı sınan uflesın rahatlarsın.
Neden olmasın ben arkana gelirim ama malum beni bekleme diye:cherry:
Hayat böyle bak yine biz bizee...
Bahçeye ineriz tabi ümitle bide mangal yakarız hıııh...
siz anca bahçeye iner gezersiniz![]()
niye anteplisin diye mi.dbu işi en güzel antepliler yapar:cherry:
ya kaşınma arkadaşımm fotolardan izlersiniz..bnce siz kebapçıdan birer dürüm söyleyin, oturun yiin
yalnız adam felaket üflüyor ama![]()
Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..O zaman patlat bir organizasyon Tuğçem benim...
Serkan'la Mert'i de aldıkmı tamamdır..
4 kafadar takılırız.. :wiinkk:
Arkadaşım taa Adanalardan buralara sataşma.. Önünden ye
Tequ ve mCık kullanıcı adlı arkadaşların disiplin cezasına çarptırılmalarını Adana MT Makine modumuzdan arz ediyorum.. :bounce:
makıne modundan benm adıma bısı ısteyemessn sekermm bee bu arada mert gecenlerde recep ıvedık seyretmıs yıne usak durun nıhat dogan kılıklı herıf laptopu calıusıormu
----------
Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..
serkan bugün boşmuşda benim belim ağrıyo ama haftaiçi yapalım bişiler valla canımcım...
Bol bol foto da çekeriz motorlarlada gezer bunlara gösteririz...
dur ben çarşamba yada perşembe ayarliyim:bounce:
et ulann bana nıe arka cıksın cıkmasın bana arka marka bulandırma ortalıgı umıt gıderken yanımda senı de gotururm ona gore anladın sen onu
----------
Sen ne karışıyosun arkadaşım.. Makine sadece Adana'nın değil hepimizin moderatörü.. Kendi adıma da isterim senin adına da isterim..
Adanalısın diye sana arka çıkacağını da sanmıyorum..
Attırma tepemi şikayet ederim bak...:bounce:
Bildiğim kadarıyla Mert'inde staj bitmiş durumda..
Oda ekmez bizi artık..
Okullar açılmadan görüştük görüştük, görüşemedik 1 sene daha göremeyiz bunları![]()
lan tencere arkadasım msne gırdee ayak usstu ban yedırtıp sahteımamları mutlu ettırme sımdı benı
----------
O zaman hazırlıklar başlasııııııııııııııııın:rendeer:
Mıstafanında üstüne fazla gelmeyin o da Jr ezdirmem onuda:cherry:
Seviyorum len seni
Tamam tatlım..
Organizatör sensin..
Ekibi topla , yeri , günü ve saati bildir.. :rendeer:
Kimden arz ediyorsun annem ?Tequ ve mCık kullanıcı adlı arkadaşların disiplin cezasına çarptırılmalarını Adana MT Makine modumuzdan arz ediyorum.. :bounce:
iş çıkmaz sizdenniye anteplisin diye mi.d
ya kaşınma arkadaşımm fotolardan izlersiniz..
Aaaa o zaman haftaiçi akşam yapalım valla..
serkan bugün boşmuşda benim belim ağrıyo ama haftaiçi yapalım bişiler valla canımcım...
Bol bol foto da çekeriz motorlarlada gezer bunlara gösteririz...
dur ben çarşamba yada perşembe ayarliyim:bounce:
bize arka çıkacak son insan yine bir adanalıdır ümitSen ne karışıyosun arkadaşım.. Makine sadece Adana'nın değil hepimizin moderatörü.. Kendi adıma da isterim senin adına da isterim..
Adanalısın diye sana arka çıkacağını da sanmıyorum..
Attırma tepemi şikayet ederim bak...:bounce:
Bildiğim kadarıyla Mert'inde staj bitmiş durumda..
Oda ekmez bizi artık..
Okullar açılmadan görüştük görüştük, görüşemedik 1 sene daha göremeyiz bunları![]()
rica süpercim:bounce:VALLA SÜPER OLMUŞ İİ KAYNATMISSINIZ Loft'un Fotolarına Çok Güldüm...
:queen::queen::queen::queen: ii yemişsiniz ii içmişsiniz.. beahhhh... :cat:
Resimler İçin ÇOK SAĞOL TEKU ABEYYY...![]()
Ulanlı mulanlı konuşup getirtme beni Adanaya.. Anladın sen onu..
kim gelmez bursalı olsun mu![]()
Motor konusu hariç hepsine eyvalla nanim'ali ve pıstafa bayramda geloorum aynı aktivitelerden isterim. göbiş resimleri hariç duydunuz muuuu??ayrıca geldiğimde motor kullanabiliyo olcam aranızda kura çekip biriniz vaz geçin motorunuzdan haberiniz ola![]()
Sorun gelmekte degil. İstesem 1-2 satte orda olurum. Sorun oraya gelince başlıyor. Marmok, Yalova ve bu Adana çıkarmalarının fotoları sizlere katılmanın pekte parlak bir fikir olmadıgını düşündürdüama yinede imkan olursa gelmeye çalışırım.
Bu arada gelmeyen bursalı degil çorumlu olsun:mrgreen: