- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bilirsiniz kaza yaptığınızda ,haklılık derecenize göre ,karşı tarafın sigortası aracınızı yaptırır,yada sizin sigortanız karşı tarafın hasarını karşılar fakat şöyle bi sıkıntı varr ,karşıda çarptığımız yaya,dolayısıyla benim hasarımı karşılayacak bi trafik sigortası yokk,çünkü çarptığım şey araç değil yaya,trafik raporunda %100 haklı bulundumm ,sigorta şirketi diyoki,trafik sigortası,sadece madur ettiğiniz kişinin maduriyetini giderir,iide kişinin maduriyetini zaten kendi sosyal güvencesi giderdi,ee o zaman bu trafik sigortası neden var,yada bi yerlerde bi yanlışlık var ,%100 haklı olduğum için hasarımın karşılanması gerek değilmii Bilgisi olanlar Bilgilerinize arz ederim
Son düzenleme: