Sigortacı olanlar yada işleşiyi bilenler yardım

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar bilirsiniz kaza yaptığınızda ,haklılık derecenize göre ,karşı tarafın sigortası aracınızı yaptırır,yada sizin sigortanız karşı tarafın hasarını karşılar fakat şöyle bi sıkıntı varr ,karşıda çarptığımız yaya,dolayısıyla benim hasarımı karşılayacak bi trafik sigortası yokk,çünkü çarptığım şey araç değil yaya,trafik raporunda %100 haklı bulundumm ,sigorta şirketi diyoki,trafik sigortası,sadece madur ettiğiniz kişinin maduriyetini giderir,iide kişinin maduriyetini zaten kendi sosyal güvencesi giderdi,ee o zaman bu trafik sigortası neden var,yada bi yerlerde bi yanlışlık var ,%100 haklı olduğum için hasarımın karşılanması gerek değilmii Bilgisi olanlar Bilgilerinize arz ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
malesef trafik sigortassı kendi aracını değil karşı tarafın aracınının hasarını ödüyor. karşı tarafında araç olduğu düşünülerek yapılmış bi uygulama. eğer sen 100 de 100 haklı ise daav açıp yayadan zararınının temn edilmesini talep edebilirsin. kaskon olsaydı sen kaskodan yaptırırdın kaskoda yayadan söke söke alırdı.yaya ya dava açmaktan başka çaren yok. malesef
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
arkadaşın dediği gibi trafik sigortası üçüncü şahıslara verdiğin zararı öder.tersini düşün sen haksız olsaydın karşı tarafın hasarını sen ödeyecektin.işte burada senin yerine trafik sigortası ödüyor.

kasko sigortası kendi hasarın içindir.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef trafik sigortassı kendi aracını değil karşı tarafın aracınının hasarını ödüyor. karşı tarafında araç olduğu düşünülerek yapılmış bi uygulama. eğer sen 100 de 100 haklı ise daav açıp yayadan zararınının temn edilmesini talep edebilirsin. kaskon olsaydı sen kaskodan yaptırırdın kaskoda yayadan söke söke alırdı.yaya ya dava açmaktan başka çaren yok. malesef

ne davasıı yaa zavallı adama bi de dava mı açacak allah aşkına::ranntign::ranntign
efendy_iso sen zaten ucuza yaptırmanın bi yolunu bulmadın mı daha ne uğrasıon anlamadım :silent:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet arkdaslar dogru yazmıs Trafık sıgortası karsı tarafın zararlarını oder ee halıyle karsı tarafın trafık sıgortasıda sızınkını oder.Carptıgın kısı yaya oldugu ıcın halıyle trafık sıgortası yok.Yapacagın tek sey Polıs raporu ıle haklı olduguna dayanarak dava acabılırsın zararını karsı tarafdan tahsıl ıcın.BUda halıyle hem masraflı hemde zaman alan bı surec.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
3300 ytl azda değil kardeşim:pale:

insan masrafı çıkaracak bir yer arıyor
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Senin yaptığın kazanın aynısını bende yaptım. Sabahın 10'unda ona kırmızı ışık yanarken 165 promil alkollü bir şekilde 10 metre ilerisinde üst geçip bulunduğu halde yolun ortasından giden bir vatandaşla ortada buluştuk. Sonuç bende 700 lira hasar. İkimizinde hastane masrafları için hiç para harcamadık. Rapordada %100 ben haklı çıktım. Polislere bu konuyu sordum ama mahkemeye gitmen gerek sigorta karşılamaz dediler. Kazada şehir dışında olduğundan bence uğraştığına deymez dediler... Bende vazgeçtim. Özetle sigorta karşılamıyor mahkemeye gitmen lazım ki bu bence pek hoş olmaz. Anlattığın kadarıyla amca ve ailesi çok anlayışlı insanlarmış... NE biliyim iki ucu b.lu deynek :) Tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
dava açma hakkın var elinde raporlarda var ama bu senin insanlığına kalmış karşıdaki eğer karşılayamayacak durumdaysa bence biraz düşün ama karşı taraf durumu iyiyse davanı aç derim ben ayrıca geçmiş olsun dostum... ve ilaveten her trafik kazasında hastane masrafını trafik sigortası karşılar...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
ne davasıı yaa zavallı adama bi de dava mı açacak allah aşkına::ranntign::ranntign
efendy_iso sen zaten ucuza yaptırmanın bi yolunu bulmadın mı daha ne uğrasıon anlamadım :silent:

bana kızacak bişey yok ben adamın durumu hakkında bilgi sahibi değilim sadece soruya yanıt verme amaçlı yazmıştım:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
isocum 2 gündür kardan kıştan bakınamadık malum..
yarın aricam seni..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
İsocum benim yakin arkadaşımın telefonunu veriyorum İsmi Murat o sana yardımcı olur ben şimdi aradım ona bilgi verdim senden telefon bekliyor sen detaylı görüşürsün 05353056353
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst