- Katılım
- 8 Eyl 2016
- Mesajlar
- 2,484
Siz yinede kaskom sigortam var diye S350 ye arkadan patlamayın.Teminatlara bakmak lazım.
Devlet o kadar salak değil.
1- Elindeki motoru sigortasızken satamazsın, sigortasız geçirdiğin her vakit içinde ceza ödersin.
2- Çevirmeye girersin hiçbir şekilde kurtulamazsın, direkt yedieminyada hemen sigorta yaptırman lazım.
3- Muayeneye gidemezsin.
Ayrıca bir taksinin arka tamponu kaç para ona bakmak lazım.
Geçen hafta 125cc 45plaka yaş 45 ergo sigortadan175tl ye yaptırdım
Hasarsızlık indirimi var 4. sigortası
Ben denedim satamadım. Sıfır motor aldım kendi üstüme sigorta 800 çıkınca babama satmak istedim ona 400 çıkıyordu. Sigortasız sattırmadılar. Sigorta ruhsat her bişeyini hallettim sonra babama satıp sigortayı iptal edip parayı geri aldım. Sonra babamın üstüne tekrar sigorta yapıp ruhsat çıkardık.
BUGÜN TEKRAR FİYAT ALIN.Sanırım bir düşüş söz konusu.Benim 1200tl en düşük bugün 850 tl fiyat aldım ve yaptırıyorum.
http://www.sbm.org.tr
Arkadaşlar plaka çıkmayan motosiklete sigorta fiyatı teklifi alınabiliyormuş doğru mu ?:silent:
Arkadaşlar plaka çıkmayan motosiklete sigorta fiyatı teklifi alınabiliyormuş doğru mu ?:silent:
BUGÜN TEKRAR FİYAT ALIN.Sanırım bir düşüş söz konusu.Benim 1200tl en düşük bugün 850 tl fiyat aldım ve yaptırıyorum.
http://www.sbm.org.tr