Sigorta soygunu yüzünden sigortasız araç sürmek

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Devlet o kadar salak değil.
1- Elindeki motoru sigortasızken satamazsın, sigortasız geçirdiğin her vakit içinde ceza ödersin.
2- Çevirmeye girersin hiçbir şekilde kurtulamazsın, direkt yediemin :) yada hemen sigorta yaptırman lazım.
3- Muayeneye gidemezsin.

Ayrıca bir taksinin arka tamponu kaç para ona bakmak lazım.

Sigortasız satış yapılabiliyor. Kendi motorumun eski sahibinin sigortası yoktu bana satarken.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Geçen hafta 125cc 45plaka yaş 45 ergo sigortadan175tl ye yaptırdım
Hasarsızlık indirimi var 4. sigortası

sıfır 125cc agility plaka 45 yaş 31di 386 Tl çıkmıştı geçen sene, bu sene kaç çıkacak bakalım 2 hafta kaldı bitmesine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

Ben denedim satamadım. Sıfır motor aldım kendi üstüme sigorta 800 çıkınca babama satmak istedim ona 400 çıkıyordu. Sigortasız sattırmadılar. Sigorta ruhsat her bişeyini hallettim sonra babama satıp sigortayı iptal edip parayı geri aldım. Sonra babamın üstüne tekrar sigorta yapıp ruhsat çıkardık.

sıfır motor satılmaz, ikinci el motor ise satılabilir ancak özel şartları olabilir, buna bakmak lazım
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Nisan 2016'da AXA'dan 929TL'ye yaptırmıştım. Şimdi sorguluyorum, yine en ucuz AXA çıkıyor yalnız 1241TL. Muhtemelen ben de sigortasız gezeceğim.

Yaş:30
İkamet: Ankara
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Sigortasız gezmek hadi cezasını geçtimde sizin hatanız olarak bir bmw ye çarpsanız verirsiniz bir 10 tane sigorta parası
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Biri mersedese çarpıyo biri BMW ye . Başka araba mı kalmadı memlekette git şahine çarp renoya çarp illa çarpacaksan.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Ocak 2016 axa :1175
Ocak 2017 axa :1175 hasarsızlık indirimi de var
Bende sigortasız gezeceğim veya başkasının üzerine vereceğim..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
yaş 50, cinsiyet kadın, ilk araç, ehliyet yok, plaka 34, en ucuz rakam anadolu sigorta 1391 lira :)

annemin adına yaptım motoru ve müşteri var hemde iki tane ama satamıyorum :) bu bana ders oldu arkadaşlar.

şimdi motor alınca ilk iş trafikten çekmek olacak ve artık çekme belgeli motorumla ne vergi ne sigorta nede muayene zorunluluğum olacak. trafikten çektiğim aracımın plakasını çıkarttırır takarım gezerim öyle.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Konuyu görünce şu yeni çıkan sbm ile teklif alıp bakayım dedim. 600 küsür bir şeye yaptırmıştım geçen yıl nisan ayında. Şimdi en ucuz 432 TL çıktı.

Herhalde nisan sonuna kadar belki biraz daha düşer.

Yaş: 35
Motor: 2015 model xmax 250 abs
İl: Bursa

DBgRVO.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
BUGÜN TEKRAR FİYAT ALIN.Sanırım bir düşüş söz konusu.Benim 1200tl en düşük bugün 850 tl fiyat aldım ve yaptırıyorum.

http://www.sbm.org.tr

Dostum paylaşım için teşekkürler. Geçen sene MT-09'a 390TL ye yaptırmıştım. Şimdi meraktan bu sitede sorgulatayım dedim. MT-09 için Ziraat sigorta 271TL teklif verdi. :cat:
Yaş 24, Plaka 23, Nisanda bitiyor poliçe
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Yaş 44 Plaka 34
Ak sigorta 5,147
Grupama 4,566
Allianz 3,010
Anadolu 3,010
Şaşırmışlar.Neye göre hesap yapıyorlar anlamak mümkün değil.Geçirebildiğine göremi yoksa ben sana sigorta yapmıyorum yaparsamda 4 bine mi yaparım diyor.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Arkadaşlar plaka çıkmayan motosiklete sigorta fiyatı teklifi alınabiliyormuş doğru mu ?:silent:
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
146
İlk yaptırılan sigorta ile takip eden yıllarda yaptırılan sigorta arasında fark var mı? yani ben motosiklet sigortasını ilk defa bu sene yaptıracağım. Benim arkadaşım 450 TL verdi ama 3 senedir motoru var. Yaşadığımız şehir yaşımız vs aynı. Ben sigorta yaptırınca yine benzer mi çıkar yoksa ben ilk defa yaptıracağım için yüksek mi çıkar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

e

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Arkadaşlar plaka çıkmayan motosiklete sigorta fiyatı teklifi alınabiliyormuş doğru mu ?:silent:

evet yaa bilen varsa çok iyi olur sigorta bilgi merkezi illa kendi üstümüzdeki aracın sigortasına teklif veriyor.
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Honda CRF 250 motosikletim var geçen sene 590 liraya Sigorta yaptırdım bu senede yüksek çıkarsa yaptırmayacağım ya da trafikten çekeceğim
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
73
Yeni sigorta yaptırdım ben de yazayım

Anadolu sigortaya yaptırdım geçen hafta 1020 tl.
yaş 30 / İstanbul / ninja 250 SL
Allianz 2500
Axa 1075
Tl fiyat çıkartmıştı. Bir sigortadan daha fiyat almıştım ama unuttum o da 2000 küsüre çıkartmıştı.
Bu arada ilk aracım ve ruhsat çıkmadan teklif alıp sigortayı yaptırdım sonrasında ruhsat çıkınca sigortaya gidip evrakı düzelttitdim plaka bilgisi yenilendi.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
BUGÜN TEKRAR FİYAT ALIN.Sanırım bir düşüş söz konusu.Benim 1200tl en düşük bugün 850 tl fiyat aldım ve yaptırıyorum.

http://www.sbm.org.tr

dün anadolu sigorta 1391 lira çıkıyordu ve bugün 1389 liraya yaptırdım ama bozuk yokmuş ve 1390 lira verdim. yani 1 lira indirim oldu :)

evet ben 10 ay 5 gündür sigortasızdım ve 934 lirayı beğenmeyip bugün 1390 liraya yaptırdım ama motorumu satmak için yaptırdım. bakalım ne kadar iade olucak.

doğa siigorta 10 bin küsür çıkıyor,
sampo sigorta 3 bin lira çıkıyor.

fiyatlar fena. sigortayı yapan kız 40 bin lirayı gördüğünü söyledi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
bu düşüşü birkaç ay önce görmüştüm ben, 386'dan 287 ye düşmüştü fiyat şimdi 318 tl çıktı şimdi de en düşük.
 
Katılım
24 Ocak 2017
Mesajlar
1
Sigorta karşı tarafa verilen hasar için yapıldığına göre motosikletlere daha ucuz olmalı. Bu yönde kamuoyu yaratıp sigorta şirketlerine fiyat düşürmeleri için baskı yapmak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst