- Katılım
- 14 Ocak 2012
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet bütün sigara çeşitlerine 60 kr hastalık zammı getirecekmiş,bu zam ile 3 milyar lira toplamayı hedefleyen devlet bu paraları sigaradan hastalığa yakalanmış insanarın tedavisinde kullanıcaklarmış.Sanki memleket duman altı herkes sigaradan ölüyor.
Benim düşünceme göre,daha saçma birşey olamazdı heralde,çoğu sigarada % 10 a denk geliyor bu rakam,önceki zam vahşetinin üzerinden okadar da fazla zaman geçmeden,bu zammı da koydular,ne desem bilemedim
Benim düşünceme göre,daha saçma birşey olamazdı heralde,çoğu sigarada % 10 a denk geliyor bu rakam,önceki zam vahşetinin üzerinden okadar da fazla zaman geçmeden,bu zammı da koydular,ne desem bilemedim
