Sigaraya gene zam geliyor beyler bayanlar

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Allah tiryakilere akıl fikir versin! Ucunda ölüm var içiyorlar zam oluncamı içmicekler?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Tütün için arkadaş.
Hem ucuz, hem de daha organik zehirleniyorsunuz.
Ayrıca devlete vergi ödemiyorsunuz.
Ahmet amcamın tarlasından toplayıp, kesip kurutup, gönderdiği tütün.
Misss.
Yakında evde kendi şarabımı da üretecem.
Yazarım buraya :mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ben sigara kullanıyorum ama öyle 10 dakikada bir yakan,yarım saatte bir çay içip yanında sigara içenlerden değilim.1 Paket bana evden çıkmazsam,sadece ben içersem 3 gün çok rahat gider.Dışarı çıktığımda da sabah aldığım paket bitiyo.Ulen hesaplıyorum,8-9 dal ya içmişim ya içmemişim.Hep denk gelen arkadaşlar,yanımdakiler otlanıyo.Git gide gereksiz olmaya başladı :) 4 senedir sigara kullanıyorum,marlboro,marlbro light,winston box ( kömür yeseniz daha iyi ),camel ve son olarak 1,5 senedir filan parliament içiyorum.Nedense parliamentten sonra başka sigara içtiğimde ağzımın tadı bozuluyo,bi garip oluyorum resmen.Bide 8,250 evlat acısı gibi.Daha zam gelirse,ister istemez bırakıcaz yapıcak bişey yok.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Obeziteye bagli saglik harcamalarinin tutari neredeyse sigaraya bagli saglik harcamalari kadar.(belki daha fazla)
O zaman şişmanlara da ekmegi-yemegi daha pahaliya satsinlar :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Obeziteye bagli saglik harcamalarinin tutari neredeyse sigaraya bagli saglik harcamalari kadar.(belki daha fazla)
O zaman şişmanlara da ekmegi-yemegi daha pahaliya satsinlar :)

Obezlerin ençok zenginerden ve gelir seviyesi iyi olanlardan çıktığını sanıyoryorsan yanılıyorsun:) O yüzden söylediğin yapılsada bi işe yaramaz
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Sigara icen biri olarak destekliyorum bu tarz zamlari, paketi 15 ten asagi olmasin arkadas.
Tabi insallah bu zamlari boyle yaparken kacak sigara olayinada el atarlar.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
benim için hava hoş valla isterse paketi 50 tl olsun çünkü kullanmıyorum.Sizde kullanmayın baslamanız hataydı.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Oh iyi olmus içmeyin..hem para ver hem zehirlen..Git yemek ye..birseyler iç..Nedir bu ya..
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Tütün için arkadaş.
Hem ucuz, hem de daha organik zehirleniyorsunuz.
Ayrıca devlete vergi ödemiyorsunuz.
Ahmet amcamın tarlasından toplayıp, kesip kurutup, gönderdiği tütün.
Misss.
Yakında evde kendi şarabımı da üretecem.
Yazarım buraya :mrgreen:

Katılıyorum :) Bakın mesela benim haftalık sigara masrafım 10 lira :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hayatımda sigara içmişliğim yok 3-4 defa denedim ama bağımlısı olmadım yani özentilikdendi yani :)

Tiryakiler açısından zam olayı kötü olmuş sövecekler sayacaklar haklılar ama inşallah sigarayı bırakmalarına bir vesile olur.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
zam haberi duyunca insanın morali bozuluyor ve bi sigara yakayım diyor.nekadar zamlasar okadar çok içilir.illede 10lira vermeye gerenk yok kaçak içer göçek içer tütün içer....
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
sigara içenden çok dumanını soluyan bizler zehirleniyoruz ne yazık ki..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar reklam olur mu bilmem ama şu amerikalılar bi hap yapmış.Sigarayı yüzde yüz bıraktırıyo.Hapın adı champix.Ben 180 TL'ye almıştım.Zaten 1-2 haftalık sigara masrafımıza denk geliyo.İlerde kar ediyosunuz.Ben 18 senelik tiryaki olarak sigaraya bi gün bile ara vermemiştim.Sayısız azaltma , bırakma denemelerim hep başarısız olmuştu.Ama bu hap sayesinde bıraktım.Hem de hiç kriz yaşamadım desem yeridir.Herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Obezlerin ençok zenginerden ve gelir seviyesi iyi olanlardan çıktığını sanıyoryorsan yanılıyorsun:) O yüzden söylediğin yapılsada bi işe yaramaz
Zenginlikle fakirlikle ne alakasi var? Sanirim sen sigarayi da zenginler iciyor zannediyorsun :)
Hem vatandasimizi zengin-fakir gibi neden ayiriyoruz ki
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaşlar reklam olur mu bilmem ama şu amerikalılar bi hap yapmış.Sigarayı yüzde yüz bıraktırıyo.Hapın adı champix.Ben 180 TL'ye almıştım.Zaten 1-2 haftalık sigara masrafımıza denk geliyo.İlerde kar ediyosunuz.Ben 18 senelik tiryaki olarak sigaraya bi gün bile ara vermemiştim.Sayısız azaltma , bırakma denemelerim hep başarısız olmuştu.Ama bu hap sayesinde bıraktım.Hem de hiç kriz yaşamadım desem yeridir.Herkese tavsiye ederim.

Gerçek mi bu ya ? Bi eksi yanı filan var mı sakata gelmeyelim
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
sigara güzeldir, içen de güzel ise... candır can...:thumleft:


 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Tamam sigara kötü kaka çirkin vb... Bir kimya mühendisi olarak emin olun ki zararlarını bir çoğunuzdan daha iyi biliyorum.Sorun şu ki sigara içen adam dumanıyla hiç kimseyi rahatsız etmiyorsa hiç kimseyede laf söyleme yada sigara içenlere 2.sınıf vatandaş muamelesi yapıp onlardan ekstra vergi toplama hakkını vermez.Sigara kişisel tercih meselesidir sorumluluğu zararları vb sadece içeni ilgilendirir.Devletin başındakiler belliki makam arabalarını yenileyecekler bi de bi tane daha özel jet alacaklar sigaradan kaynaklı hastalıkları bahane ederek zam yapıyor.Böyle saçmalık olurmu neymiş sigara içen insanlara ekstra vergi konulacakmış bunlar sigaraya bağlı hastalıların tedavisinden kullanılacakmış.O zaman şişman insanlardan da kiloya bağlı hastalıklarla mücadele vergisi alınsın,kötü ve dikkatsiz araba kullananlardan,kendine doğru düzgün bakmayanlardan,sağlıklı beslenmeyenlerden,sağlımızı bozan fabrikalardan,vb..hepsinden vergi toplansın neden sadece sigara?Sevgili süper saygı değer ultra devlet büyükleri sizde benim ruh sağlığımı bozuyorsunuz beni hasta ediyorsunuz ama bana vergi vermiyorsunuz ne yapıcaz bu durumu şimdi?Ayrıca sigara sürekli gelen zamlar kaçak sigarayı tetikleyen başlıca unsur olduğunu sanırım belirtmeme gerek yok.

Sigara içenlerin %95'i içmeyenlere karşı %100 saygısız. Bir otobüs durağında beklerken birisi çıkartıp sigarasını yakıyor... açık hava ya, dumanı bana gelmiş gelmemiş umrunda olmuyor. Sonuçta açık havada... Bu basit bir örnek... Ama o senin dediğin, kimseye zararı olmayan sigara içicisi %5'i geçmez bence... sen öylesindir şu öyledir ama, bana göre sigara içmek, insanların kendi evleri dışında yasaklanmalı...

Sokakta bile olsam, yanımdan geçen birisinin üflediği sigara dumanına maruz kalmaktan nefret ediyorum... O dumanıyla beni zehirlerken kanun gözünde suçsuz, ben sigarasını bana solutmak zorunda bıraktığı için bi tane patlatsam, kanun gözünde suçlu oluyorum...

Sigara içmek zararsız birşey olabilir. Ama içenler zararlı.. bu yüzden tiksiniyorum, sigaradan ve sigara içen insanların umursamazlığından.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
az bile yapiyorlar sigara icenin saglik sigortasini iptal etmeleri lazim

kimsenin asgari ucretle calisanin odedigi primle 20-30 bin liralik kanser tedavilerini bedavaya almaya hakki yok

hemde neymis efendim cayin yanina sigara icecekmis

Beyen butonu var basıyımmı oraya :silent:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Sigara içenlerin %95'i içmeyenlere karşı %100 saygısız. Bir otobüs durağında beklerken birisi çıkartıp sigarasını yakıyor... açık hava ya, dumanı bana gelmiş gelmemiş umrunda olmuyor. Sonuçta açık havada... Bu basit bir örnek... Ama o senin dediğin, kimseye zararı olmayan sigara içicisi %5'i geçmez bence... sen öylesindir şu öyledir ama, bana göre sigara içmek, insanların kendi evleri dışında yasaklanmalı...

Sokakta bile olsam, yanımdan geçen birisinin üflediği sigara dumanına maruz kalmaktan nefret ediyorum... O dumanıyla beni zehirlerken kanun gözünde suçsuz, ben sigarasını bana solutmak zorunda bıraktığı için bi tane patlatsam, kanun gözünde suçlu oluyorum...

Sigara içmek zararsız birşey olabilir. Ama içenler zararlı.. bu yüzden tiksiniyorum, sigaradan ve sigara içen insanların umursamazlığından.

ailem de dahil evimde kesinlikle kimse sigara içemez...
çıkar dışarda içer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst