- Katılım
- 13 Ocak 2015
- Mesajlar
- 214
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar herkese, konu başlığında da söylediğim gibi ikinci el fiyatları gerçekten çok saçma sapan halleri geldi. Anlamıyorum anlayamıyorum ilanlara tek tek girip küfür edesim geliyor. Bu resmen fırsatçılık pandemi şu bu derken gelemeyen 0 KM motosikletleri fırsat bilip herkes kafasına esen fiyatı yazmaya başladı. İnsafsızlık bu kadar da olmaz olmamalı. Bende alıyorum satıyorum ama hiç bir zaman böyle fırsatçılık yapmadım yapmam da. Bilmeyenler görmeyenler için küçük bir görsel paylaşıyorum ne demek istediğimi anlatmak adına. Bunlar sadece bir marka model için bir örnektir. Kişileri yada ilanları hedef göstermek değildir amacım. Aşağıda görseli olan motosikletin 0 KM liste fiyatı tam olarak 39.650 TL yorumu size bırakıyorum.