Sıfır KM'den Pahalı Satılan İkinci El Motosiklet Sorunsalı

Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Merhabalar herkese, konu başlığında da söylediğim gibi ikinci el fiyatları gerçekten çok saçma sapan halleri geldi. Anlamıyorum anlayamıyorum ilanlara tek tek girip küfür edesim geliyor. Bu resmen fırsatçılık pandemi şu bu derken gelemeyen 0 KM motosikletleri fırsat bilip herkes kafasına esen fiyatı yazmaya başladı. İnsafsızlık bu kadar da olmaz olmamalı. Bende alıyorum satıyorum ama hiç bir zaman böyle fırsatçılık yapmadım yapmam da. Bilmeyenler görmeyenler için küçük bir görsel paylaşıyorum ne demek istediğimi anlatmak adına. Bunlar sadece bir marka model için bir örnektir. Kişileri yada ilanları hedef göstermek değildir amacım. Aşağıda görseli olan motosikletin 0 KM liste fiyatı tam olarak 39.650 TL yorumu size bırakıyorum.

LLNht5.png
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
69
Hakılısınız, bede bi cross alayım dedim , şuan bumoto scooter var işe gidip gelmek için, gel görki bu maaşlarla bu pahalılıkla imkansız gibi görünüyor.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Şu korona geçsin ülkeyi terkedeceğim ciddi ciddi. Herşey ateş pahası oldu, her taraf üçkağıtçı, her taraf fırsatçı, moral falanda kalmadı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sifirindan pahali satilmaya calisilan motorlar.
Selam vermeyen vicdansiz motorcular.
Gaz yagi nerden bulunur.

3 buyuk sorunsal in belki de en buyugu,basi cekeni.

Konuya donecek olursam,boyle ilan gordugumde azicik bile sinirlenmiyorum,baska ilanlara bakiyorum.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Sifirindan pahali satilmaya calisilan motorlar.
Selam vermeyen vicdansiz motorcular.
Gaz yagi nerden bulunur.

3 buyuk sorunsal in belki de en buyugu,basi cekeni.

Konuya donecek olursam,boyle ilan gordugumde azicik bile sinirlenmiyorum,baska ilanlara bakiyorum.

Bakılacak ilan kalıyor mu? O konu da ciddi şüphelerim var da benim. He pardon var tabi olmaz mı şöyle bir 10.000KM ve üstüne çıkarsanız 3-5 Lira ucuza veren arkadaşlarımız var tabi.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Pandemi dolayısı ile gümrükler, ithalatlar, fabrika üretimleri şaştı. Mal yok bulursan da bu fiyat. Bir çok kişi bunu görüp, alırım binmem satarım mantığı güttü. Sonuç bu. Serbest piyasa.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Serbest piyasa. Bir taraf sıfırdan fazla fiyat ister, ötekisi ölü fiyatı verir. Davul dengi dengine yani. Bir de sorunsal sorunu var ki onu hiç açmayalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakılacak ilan kalıyor mu? O konu da ciddi şüphelerim var da benim. He pardon var tabi olmaz mı şöyle bir 10.000KM ve üstüne çıkarsanız 3-5 Lira ucuza veren arkadaşlarımız var tabi.

İsinize gelmiyorsa ki benim de gelmez sifir almak lazim.

Bak yine sorun yok ortada.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Daha demin 38.250 tlye 2017 17binde r25 ilanı gördüm. Şaka gibi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
sizin bir whatsapp grubunuz var sırayla bununla ilgili konu acıyorsunuz bence. :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
sizin bir whatsapp grubunuz var sırayla bununla ilgili konu acıyorsunuz bence. :queen:

Yok maalesef bir sürü whatsapp grubum var ama hiç birinde bu şekilde bir organize oluşum içine girilmedi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

İsinize gelmiyorsa ki benim de gelmez sifir almak lazim.

Bak yine sorun yok ortada.

Zaten sıfır olmadığı için bu durumdayız orası aşikar lakin bunun da bir adabı olmalı bence 1-2 Bin Lira üstüne istersin anlarım ama artık 5-10Bin Liralara çıktı arada ki makas.
 
Katılım
15 Tem 2020
Mesajlar
22
Serbest piyasa kimse kimsenin fiyatina karisamaz, begenmezseniz almazsiniz olur biter.
Mesela bende 2020 mavi Nmax var piyasada şuan motosiklet yok. Liste fiyati 26.450 bende 28 isteyen alır, keyfi bilir.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Almayın kardeşim almayın. Ne muhatap oluyorsunuz böyle kansızlarla.
 
Katılım
12 Şub 2018
Mesajlar
73
Şu sıralar cf moto ilanlarında çok sık rastlıyorum.
Adam bayi ilanından 500 lira pahalıya koymuş. Birinin gelip o motoru alması imkansız. Sadece piyasayı manipüle ediyor
 
Katılım
8 Mar 2020
Mesajlar
47
Bayilerde bazı modeller yok. Bazı modeller ise gelmeden satılıyor. Bu sebeple (sıfır) ikinci el pahalanıyor. Bu ekonomide ve bu piyasada şu durum anormal değil yani ne yazık ki.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben bunlara fırsatçı değil şerefsiz diyorum. Sadece bunlar da değil. Açın Honda Today fiyatlarına bir bakın. Böyle bir millet insanlık tarihinde daha önce görülmedi. Uçuk fiyat veren mi ararsın, yalan yanlış bilgi veren mi ararsın, hepsi mevcut. Bu ahlaksızlığın sebebini yazmayayım siyasete girer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst