Sıfır CBF150 almalımıyım ??

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
motorun dertlerini kendin anlatmışsın zaten ama hala gönlün cbf 150 de olduğu için mutluluk hapı arıyorsun
ben senin yerinde olsam alırdım hondayı ybr alıpta sonra yolda cbf lere dolu gözlerle bakmak var :)
arkadaşım ybr cbf e hiçbir zaman arkadan bakmaz haberin olsun o arada ki güç fark 10 hp olmadığı için yüksek devirlerde ybr ile cbf arasında tek fark vardır oda hız ama ybr daha hızlı gider cbf sahibi olanlar 100km /h geçemez neden mi? korkarlar yağ yakacak diye:queen: çünkü nazik motor ona hoyrat davranmaya kimse cesaret edemez ne olur ne olmaz diye 9000 deviri her baba yiğit göstermez motoruna yani.. arkadaşım sende al bi ybr bak keyfine sorun nedir görmezsin servise sadece yağ değişimine gidersin arada çay içmeye uğrarsın adamlalara ayıp olmasın diye:cat:
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşım ybr cbf e hiçbir zaman arkadan bakmaz haberin olsun o arada ki güç fark 10 hp olmadığı için yüksek devirlerde ybr ile cbf arasında tek fark vardır oda hız ama ybr daha hızlı gider cbf sahibi olanlar 100km /h geçemez neden mi? korkarlar yağ yakacak diye:queen: çünkü nazik motor ona hoyrat davranmaya kimse cesaret edemez ne olur ne olmaz diye 9000 deviri her baba yiğit göstermez motoruna yani.. arkadaşım sende al bi ybr bak keyfine sorun nedir görmezsin servise sadece yağ değişimine gidersin arada çay içmeye uğrarsın adamlalara ayıp olmasın diye:cat:

bu ybr yüzünden sanayicilerin başı dertte desene :D
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ybr de eksantirik zincir sesi dinler durursun asla kesilmez. 2 kişi binince artcı memnun kalmaz. amartüsörleri 2 kişiyi kaldırmaz virajda motor yamulur. yenilerde koltuk çok rahatsız sert.
cbf 150 de malum sıkıntılar alıncaka motor yok
onun için ancak bu sorunların hangisini istiyorsan o motoru alacaksın .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ybr al keyfine bak derim... ben ve çevrem cbf den dolayı çok sorunlar yaşadı.... hondaya yakışmayan sorunlar.. en son alma diye çok bastırmmama rağmen victoris aldı 2011 cbf 150.... yağ yakma sorunu vardı... şimdide stop etme belli bir süre bekledikten sonra çalışma huyu başladı... bu gün mahonnyy kamyoneti ile gidip şekerpınardan aldı irfan nı... tabi irfan yolda kalmıştı... servis bir daha olursa gel şuan sorun yok gibi falan konuştu.... yinede fikir senin....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

arkadaşım ybr cbf e hiçbir zaman arkadan bakmaz haberin olsun o arada ki güç fark 10 hp olmadığı için yüksek devirlerde ybr ile cbf arasında tek fark vardır oda hız ama ybr daha hızlı gider cbf sahibi olanlar 100km /h geçemez neden mi? korkarlar yağ yakacak diye:queen: çünkü nazik motor ona hoyrat davranmaya kimse cesaret edemez ne olur ne olmaz diye 9000 deviri her baba yiğit göstermez motoruna yani.. arkadaşım sende al bi ybr bak keyfine sorun nedir görmezsin servise sadece yağ değişimine gidersin arada çay içmeye uğrarsın adamlalara ayıp olmasın diye:cat:


tebessümle okudum.... doğru söze ekleme yapmak yanlış olur...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bende de 2011 var, hiç bir olumsuzluğu yok, sadece 1000 km de b ir 100 gram yağ atıyorum keyfime bakıyorum, bunuda bi olumsuzluk olarak saymıyorum, lakin bu benim 2. cbf im. ki bu yağ olayını bilerek aldım. Bu yağ yakanında kendi kullanım tarzıma göre 20-25 bin km seviyelerinde keseceğini düşünüyorum. Eski motorumda böyle olmuştu. Eski motorum şu an kardeşimde ve 40 bin de. Benim 2011 10 bin deki motorumdan daha az yağ yakıyor :)

2011 alıpta hiç bir kronik problemle karşılaşmamak için oldukça şanslı olmalısın. Şansına güveniyorsan al :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Bende de 2011 var, hiç bir olumsuzluğu yok, sadece 1000 km de b ir 100 gram yağ atıyorum keyfime bakıyorum, bunuda bi olumsuzluk olarak saymıyorum, lakin bu benim 2. cbf im. ki bu yağ olayını bilerek aldım. Bu yağ yakanında kendi kullanım tarzıma göre 20-25 bin km seviyelerinde keseceğini düşünüyorum. Eski motorumda böyle olmuştu. Eski motorum şu an kardeşimde ve 40 bin de. Benim 2011 10 bin deki motorumdan daha az yağ yakıyor :)

2011 alıpta hiç bir kronik problemle karşılaşmamak için oldukça şanslı olmalısın. Şansına güveniyorsan al :)
o şans beni vurdu şanslı biride değilimdir hani :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar öncelikle herkeze slmlar cbf leri karalarken biraz insaflı olun bu yeni kasa cbf ler yaramaz ama makyajsız (eski kasa)cbf lerin hakınıda yemeyın bende 2088 kırmızı cbf vardı 25000 km kullandım lastık ve far dışında hiçbir masraf yapmadım vede hiçbir şekilde arıza bile açmadı 130 km hızıda hörüyordu çok memnun kaldım sattım 2011 aldım ama eskı kasa kesınlıkle yıne şikayetım yok yag yakma kesınlıkle yok yenilerde üst düzeyde varmış ama benim motorumda yok buna emın olun burdakı yamahyı öven kardeşlerimede seslenıyorum cbf karalarken bıraz ınsaflı olun yenilerle eskilerı kıyaslamyın yamahada kendı sınıfında ıyıdır bundan şüphem yok ama çok kullanan arkadaşlarım var ybr den benim cbf egeçtimi farkı anlıyor güç rahatlık olsun yol tutuş olsun herşeyiylemotorum 12000 km yağ en üst seviyede şuarsıda bır gerçek cbf yenı kasa yaramaz honda servisinda benim aile dostum var kendısıde aynısını söylüyor hatta ben satıp yenısını alacam dedım asrın hatasını yaparsın pişman olursun dedi yeni cbf de bindim bizikinler kadar seri ve atak değil malesef yeni kasa cbf olan arkadaşımda farkına vardı burda cbf alacak arkadaşlara seslenıyorum alacaksanız önceki modelden alın sizi üzmez kesınlıkle ayrıca yeni cbf ler 2012 ocak veya şubat fuarında satılacak biraz bilgi verim enjeksıyonlu dijital gösterge yeni tasarım arka frende disk ve 150cc 15bg motor var honda bayısı söylede ben onların yalancısıyom :) facebook gırdıgınızde cbf yazdınızmı orda honda cbf 150 diye klup var videosunu vermiş yenı cbf in tşk allaha emanet olun...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar öncelikle herkeze slmlar cbf leri karalarken biraz insaflı olun bu yeni kasa cbf ler yaramaz ama makyajsız (eski kasa)cbf lerin hakınıda yemeyın bende 2088 kırmızı cbf vardı 25000 km kullandım lastık ve far dışında hiçbir masraf yapmadım vede hiçbir şekilde arıza bile açmadı 130 km hızıda hörüyordu çok memnun kaldım sattım 2011 aldım ama eskı kasa kesınlıkle yıne şikayetım yok yag yakma kesınlıkle yok yenilerde üst düzeyde varmış ama benim motorumda yok buna emın olun burdakı yamahyı öven kardeşlerimede seslenıyorum cbf karalarken bıraz ınsaflı olun yenilerle eskilerı kıyaslamyın yamahada kendı sınıfında ıyıdır bundan şüphem yok ama çok kullanan arkadaşlarım var ybr den benim cbf egeçtimi farkı anlıyor güç rahatlık olsun yol tutuş olsun herşeyiylemotorum 12000 km yağ en üst seviyede şuarsıda bır gerçek cbf yenı kasa yaramaz honda servisinda benim aile dostum var kendısıde aynısını söylüyor hatta ben satıp yenısını alacam dedım asrın hatasını yaparsın pişman olursun dedi yeni cbf de bindim bizikinler kadar seri ve atak değil malesef yeni kasa cbf olan arkadaşımda farkına vardı burda cbf alacak arkadaşlara seslenıyorum alacaksanız önceki modelden alın sizi üzmez kesınlıkle ayrıca yeni cbf ler 2012 ocak veya şubat fuarında satılacak biraz bilgi verim enjeksıyonlu dijital gösterge yeni tasarım arka frende disk ve 150cc 15bg motor var honda bayısı söylede ben onların yalancısıyom :) facebook gırdıgınızde cbf yazdınızmı orda honda cbf 150 diye klup var videosunu vermiş yenı cbf in tşk allaha emanet olun...
suan attığınız son söyleminizden belli
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
cbf almalımıyım ? ybr almalımıyım? apache almalımıyım? cbf mi apache mi ? apache mi ybr mi ? ybr mi cbf mi? apache mi cbf mi ybr mi ? bu başlıklar iş görüyor yahu :) patlayıp gidiyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst