Bende de 2011 var, hiç bir olumsuzluğu yok, sadece 1000 km de b ir 100 gram yağ atıyorum keyfime bakıyorum, bunuda bi olumsuzluk olarak saymıyorum, lakin bu benim 2. cbf im. ki bu yağ olayını bilerek aldım. Bu yağ yakanında kendi kullanım tarzıma göre 20-25 bin km seviyelerinde keseceğini düşünüyorum. Eski motorumda böyle olmuştu. Eski motorum şu an kardeşimde ve 40 bin de. Benim 2011 10 bin deki motorumdan daha az yağ yakıyor
2011 alıpta hiç bir kronik problemle karşılaşmamak için oldukça şanslı olmalısın. Şansına güveniyorsan al