Sıfır CBF150 almalımıyım ??

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba beyler. Sanırım kısa bir süre içinde sıfır km bir motosiklet alacağım. CBF150 yi çok seviyorum, fakat yenileri çok sorunlu araştırdığım kadarıyla. :salut:

Acemi60 üyemize ben tavsiye ettim CBF150 yi, motorunda tekleme sorunu mevcut şuanda.
Yakın bir arkadaşım aldı sıfır km bayiden çıkarttı 1 km gitmeden statörleri arızalandı motorun.
Yağ yakma sorunu kronik zaten.

Almalımıyım sizce. Yoksa hiç riske girmeden hiçbir kronik sorunu olmayan YBR125ESD'ye mi yönelmeliyim.

İkiside aynı fiyat. Ne yapılmalı sizce. :salut:
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ya bence acelen yoksa 3-4 ay bekle 2012 al çünkü her yeni modelin ilk yılı bayağı sorunlu olur 2. üretimler çok daha iyi olucaktır honda cbf konusunda ustalaşmış bi firma ben bekle 2012 si piyasaya gelince bi tane almanı öneririm
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
motorun dertlerini kendin anlatmışsın zaten ama hala gönlün cbf 150 de olduğu için mutluluk hapı arıyorsun
ben senin yerinde olsam alırdım hondayı ybr alıpta sonra yolda cbf lere dolu gözlerle bakmak var :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
ya bence acelen yoksa 3-4 ay bekle 2012 al çünkü her yeni modelin ilk yılı bayağı sorunlu olur 2. üretimler çok daha iyi olucaktır honda cbf konusunda ustalaşmış bi firma ben bekle 2012 si piyasaya gelince bi tane almanı öneririm

Hocam haklısında CBF150 5 senedir piyasada olan ama yağ yakma sorunu hiç çözülememiş olan bi motor. :/

motorun dertlerini kendin anlatmışsın zaten ama hala gönlün cbf 150 de olduğu için mutluluk hapı arıyorsun
ben senin yerinde olsam alırdım hondayı ybr alıpta sonra yolda cbf lere dolu gözlerle bakmak var :)

Gönlüm CBF150 de. Ama çok sorunlu yağ yakıcak falan bana kafayı yedirticek. Bilmiyorum açıkçası. :salut:
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda türkiye ile web sayfası üzerinden iletişime geçtim. iki soru sordum:

1) cbf 150'deki sorunları gidermeyi düşünüyor musunuz?
2) önümüzdeki yıl enjeksiyonlu cbf 125 getirecek misiniz?

sağolsunlar alakadar olup ertesi gün telefonla geri dönüş yaptılar. cevaplar özetle şöyle:

1) cbf 150'de tek tük sorunlar yaşanmış ama kronik bir sorunu yok. dolayısıyla giderilecek bir sorun da yok.
2) planlamalarımızda cbf 125'lerin getirilmesi şimdilik yer almıyor. çok çok talep olursa getirmeyi düşünebiliriz.

demem o ki, eğer gerçekten bir sorun olmadığını düşünüyorlarsa bu sorunu neden giderecekler ki?

ankara efe honda cbf 150 ile koruma demirlerini de hediye ediyor bu arada.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
honda türkiye ile web sayfası üzerinden iletişime geçtim. iki soru sordum:

1) cbf 150'deki sorunları gidermeyi düşünüyor musunuz?
2) önümüzdeki yıl enjeksiyonlu cbf 125 getirecek misiniz?

sağolsunlar alakadar olup ertesi gün telefonla geri dönüş yaptılar. cevaplar özetle şöyle:

1) cbf 150'de tek tük sorunlar yaşanmış ama kronik bir sorunu yok. dolayısıyla giderilecek bir sorun da yok.
2) planlamalarımızda cbf 125'lerin getirilmesi şimdilik yer almıyor. çok çok talep olursa getirmeyi düşünebiliriz.

demem o ki, eğer gerçekten bir sorun olmadığını düşünüyorlarsa bu sorunu neden giderecekler ki?

ankara efe honda cbf 150 ile koruma demirlerini de hediye ediyor bu arada.
eğer tekrar iletişime geçersen varadero125 ile ilgilide bilgi alabilirmisin alırsanda burada paylaş lütfen
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam yazdıklarımdan "akşam kaavede honda türkiye'le geyik çeviriyorduk, arada bu cbf meselesini sordum." minvalinden bir hava sezilmiş olabilir ama böyle demek istememiştim :)

http://www.honda.com.tr/bize_ulasin.aspx

adresinden yazmıştım kendilerine. dilerseniz siz de aynı form ile sorularınızı iletebilirsiniz.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
al bi cbf150 bak keyfine derim üstadım aldım sonuna kadar arkasındayım 8300km 0ır sorun 0ır tekleme 0ır yağ yakma suanlık bi sorunum olursa emin ol burda paylaşırım zaten
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
hocam yazdıklarımdan "akşam kaavede honda türkiye'le geyik çeviriyorduk, arada bu cbf meselesini sordum." minvalinden bir hava sezilmiş olabilir ama böyle demek istememiştim :)

http://www.honda.com.tr/bize_ulasin.aspx

adresinden yazmıştım kendilerine. dilerseniz siz de aynı form ile sorularınızı iletebilirsiniz.
sağol bende tam olarak öle sölemek istememiştim ama bi anda yazdım hatta bunu yazdıktan sonra hondanın sitesine girip kendimde soruyordum sen buraya yazmışsın :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
her ne kadar gücü yetersiz kalsada şuanda en iyisi türkiye şartları içerisinde ybr125 esd
sende biliyorsun hemşom
ama bulut motor işi biraz sakat kaçıyor bana:S

hayırlısı olsun şimdiden sömestıra kadar al artıkda belki gezi düzenleriz belli mi olur
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ybr gibi motor mu var... 2sini de sürdüm, ybrnin selesi ve oturuş pozisyonu daha rahat. frenleme daha iyi, manevra kabiliyeti daha iyi. ha ne var biraz cılız gibi ama bir de eski kasa cbr125 sürenleri düşün, ybr gayet iri :mrgreen: tercih senin. üstelik yenileri rampada 2 kişiyken daha iyi çekiyormuş ve daha alt devirlerde güç üretiyor eskisine göre. ben de sırf bu yüzden 2009 modeli vardı sattım 2012 alıcam :queen:
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
Senin gönlün CBF' den yana, HaydarBıçak' ın dediği doğru. Bence al bi CBF keyfine bak. Motoru seviyorsan sorunları sana çok küçük bir şeymiş gibi gelir.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Merhaba beyler. Sanırım kısa bir süre içinde sıfır km bir motosiklet alacağım. CBF150 yi çok seviyorum, fakat yenileri çok sorunlu araştırdığım kadarıyla. :salut:

Acemi60 üyemize ben tavsiye ettim CBF150 yi, motorunda tekleme sorunu mevcut şuanda.
Yakın bir arkadaşım aldı sıfır km bayiden çıkarttı 1 km gitmeden statörleri arızalandı motorun.
Yağ yakma sorunu kronik zaten.

Almalımıyım sizce. Yoksa hiç riske girmeden hiçbir kronik sorunu olmayan YBR125ESD'ye mi yönelmeliyim.

İkiside aynı fiyat. Ne yapılmalı sizce. :salut:

Doğrudur. Birazda senin kardeşinin di galiba CBF150'si ile ilgili yazdıklarının etkisi oldu CBF150 almamda. Ben sana tavsiye etmiyorum. Tekleme sorunu için hala çözüm bekliyorum. Motorumda yağ eksiltmesi de var. Kymco CK125'ten torku fazla. Frenleri daha iyi. Yaptığım ölçüm doğruysa yakıtı fazla. Konforu fazla. Hızı düşük. CBF150 90km/h den sonra yavaş hızlanıyor. Kymco CK125 ise 110 km/h ye kadar akıcı bir şekilde hızlanıyor. CK125 ten sonra 250 cc den aşağısını düşünmek doğru değil bence. Düşük cc de kalmak istiyorsan tartışmasız YBR125 öneririm. Ben S&T Kanuni GT250'nin gelecek olan yeni modelini takip edeceğim. Hayırlısı.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
ybr gibi motor mu var... 2sini de sürdüm, ybrnin selesi ve oturuş pozisyonu daha rahat. frenleme daha iyi, manevra kabiliyeti daha iyi. ha ne var biraz cılız gibi ama bir de eski kasa cbr125 sürenleri düşün, ybr gayet iri :mrgreen: tercih senin. üstelik yenileri rampada 2 kişiyken daha iyi çekiyormuş ve daha alt devirlerde güç üretiyor eskisine göre. ben de sırf bu yüzden 2009 modeli vardı sattım 2012 alıcam :queen:

öyle olacak gibi hocam. cbfin aks aralığı uzun diye kontrolü biraz daha zor, biliyorum.

her ne kadar gücü yetersiz kalsada şuanda en iyisi türkiye şartları içerisinde ybr125 esd
sende biliyorsun hemşom
ama bulut motor işi biraz sakat kaçıyor bana:S

hayırlısı olsun şimdiden sömestıra kadar al artıkda belki gezi düzenleriz belli mi olur

YBR125 alacağım gibi. Bu kadar sorunla uğraşmak istemiyorum açıkçası. Merak etme motoru alır almaz bir gezi düzenleyeceğim. Aklımdaki ilk isimlerdensin :)

Bu arada yamaha BULUT'TAN bayiğiliğini aldı :) hobby motora verdi marmarisin girişindeki kawasaki servisine. adamlara çok güveniyorum işlerini iyi yapıyorlar.

Doğrudur. Birazda senin kardeşinin di galiba CBF150'si ile ilgili yazdıklarının etkisi oldu CBF150 almamda. Ben sana tavsiye etmiyorum. Tekleme sorunu için hala çözüm bekliyorum. Motorumda yağ eksiltmesi de var. Kymco CK125'ten torku fazla. Frenleri daha iyi. Yaptığım ölçüm doğruysa yakıtı fazla. Konforu fazla. Hızı düşük. CBF150 90km/h den sonra yavaş hızlanıyor. Kymco CK125 ise 110 km/h ye kadar akıcı bir şekilde hızlanıyor. CK125 ten sonra 250 cc den aşağısını düşünmek doğru değil bence. Düşük cc de kalmak istiyorsan tartışmasız YBR125 öneririm. Ben S&T Kanuni GT250'nin gelecek olan yeni modelini takip edeceğim. Hayırlısı.

CBF150 sorunlarınıza sizin kadar üzülüyorum hocam inanın. Umarım çözülür. Ben YBR alacağım sanırım.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
oooo iyi yapmışlar helal olsun buluttan zaten tüm markalar çıktı galiba bi sym kaldı sanırım gerisini toplasan bi tgb motor etmez:D
iyi iyi kardeşim hayırlısı olsun şimdiden sömestrda ordayım bak;)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
motosiklet keyif aracıdır bir sürü sorun çıkarıp keyfini kaçıran motosikleti kaç kişi ister ki.. Hem ybr de fena değil :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Tvs Apache 150 yeni kasa tabiki bırak onur hondayı o sorunlarla mutlumu olacan sanki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst