haluka28 Katılım 10 Mar 2008 Mesajlar 1,203 16 Ağu 2008 #41 tebrikler ne güzel eğlenilmiş ama asla benim kadar eğlenmiş olamazsınız. 12 gün 3600 km ve KARADENİZ . fotoları en kısa zamanda koyacağım. sabredin.
tebrikler ne güzel eğlenilmiş ama asla benim kadar eğlenmiş olamazsınız. 12 gün 3600 km ve KARADENİZ . fotoları en kısa zamanda koyacağım. sabredin.
oğuz-antalya Katılım 19 Tem 2008 Mesajlar 918 16 Ağu 2008 #42 bir numara çok güzel grup bizde böyle oluruz inşallah:rendeer:
XII.MURAT Katılım 2 Ağu 2008 Mesajlar 40 17 Ağu 2008 #43 üzeerinden bir hafta geçmesine rağmen sucukların tadını hala unutamadım tekrarı ne zaman