Sıcaklardan Bunalan Adana Mt Dağ Evinde

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selamlar bu hafta da yolumuzu kozan tarafına çevirdik sevgili tekin abimizin dağ evinde güzel bir hafta sonu geçirdik katılım oldukça fazla olduğu için tek tek isim veremeyeceğim resimlerden sizler seçersiniz


ben ceyhandan katıldığım için ortak naoktatada imamoğlu girişinde buluştuk


kozanda erzak alımı için kısa bir mola gürsel abi nekadar istediysede maydanoz almadılar


ve dağ evine varıyoruz arkadaşları yorucu bir tırmanış bekliyor motosikletlerimiz zarar görmesin yorulmasın diyerek aşağıda bırakıyoruz


evet konaklayacağımız dağ evimiz ve bora abi


etraftan manzaralar doğrusu şehirden uzaklaşınca hertaraf sanki göze hitap ediyor



derken tekin abi hemen salataya başlıyor kimseye güvenmediği için kendisi yapıyor iyide yapmış güvenmemekte salata süper olmuştu bilsek sucuk almazdık

































sucuklarımız pişiyor ve hemen servis muzaffer abi bu konuda bayağı hızlı 600f ten olsa gerek













yemeklerden sonra eğlence free






selim beyler gürültüden sıkılmış olmalı zafer abini oğlu kendisi çok tatlı maaşallah allah analı babalı büyütsün







bir videomuz var açılırmı bilmem ben atayım dedim














adana mt tabuları yıkıyor erkekler çay servisinde bayanlar memnun



arkadaşım benim bir bardak suyu var onuda benimle paylaşıyor


 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Çok güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ilerleyen saatlerde Kozan Belediye Başkanı Sayın Mimar Kazım Özgan Bey aramıza katılarak bizleri onurlandırdı misafir perverliği ve aynı zamanda sevgi dolu bir kişiliğiyle kendisini tanımak bizleri mutlu etti ayrıca konak daveti ve sıcak sohbeti için kendilerine çok çok teşekkür ediyoruz bundan sonraki yaşantısında başarılarının devamını diliyoruz





















evet arkadaşlar güzel bir geziyide bu şekilde bitirdik selamlar tekrar görüşmek dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaw ben adanaya gelmek istiyorum artık .. bu ne yawww ((((((((:) sucuklar paralar .. heheheh ah biz bugün şileye gittik .. sabahtan akşama .. aç dündük .
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
abı nasıl oluyor ya adamlar göbek atıyorlar sucuk partılerı falan
haksızlık bu mt cılere
haftaya ben verıyom sucuk partısı hemde has eşek etınden :queen:


guzel resımler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ey maşşaLLah :) Bu ne kalabalık :p Dağ da şimdi Pöfür Pöfür esiyordur bee :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
babalar, szileri çok aradım ama ulaşamadım... ulaşsam mersinden kopup gelecektim yanınıza.... gürsel abiiiiii, telin dağda çekmioooooo :p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir gün geçirdik.katılım bol,sucuklar harika,ortam mükemmel,dostluklar muhteşem,eğlence dolu dizgindi.bize evini açan ve elleriyle salatamızı yapan,sevgili tekin ağbimize yürekten teşekkür ediyoruz.:rendeer:özetlemek gerekirse;mükemmel ötesi bir geziydi.tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.:cat:sevgilerimle.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bir kaç resimde benim makinemden

Yola çıkmadan önce, arkadaşları benzin almasını beklerken, baktıkki bir araba kaza yapmış (bayan sürücü) ve yardıma muhtaç, hemen yardımsever Adana MT imdadına koşar :cat:

30rv5o7.jpg

34rug02.jpg

yola çıkmak için bekliyoruz :cherry:
2gt515t.jpg

nxwg05.jpg

ceyhandan gelecek olan ahmetnr ve ekibi için buluşma noktasında bekliyoruz tabiki boş durmuyor resim çekiyoruz :mrgreen:
1yveae.jpg

iyo042.jpg

hedefimize ulaştıktan sonra mangalımızıda hazırladık, sucukları pişirmeye hazır
jjy9ud.jpg

acıkan mangalın başına koşuyor :p
29qnjnm.jpg

yemekten sonra :mrgreen:
e6t44w.jpg

2hx7kgo.jpg

21j2cys.jpg

154ucux.jpg

24yoled.jpg

2n23dwm.jpg

ptzeg.jpg

2njhhs7.jpg

siz hiç efendy_iso yu böyle gördünüzmü, evlenecek adaman hali bambaşka :rendeer:
2egcghc.jpg

10sb03m.jpg

Adana MT erkeği herzaman ve heryerde yardım severdir :cat:
v5wx2c.jpg

211p9xe.jpg


Bu arada tekin abiye ve emeği geçen tüm arkadaşlara çok çok ama çok teşekür ederim....süper eğlendik :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel bir gün dü emegi gecen tüm arkadaşlara teşekkürler

not: halaa ellerimde diken var yaw
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst