- Katılım
- 22 Mar 2009
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
Bir gün benzin almak için Shell istasyonuna girdim, motorumu stop ettim, depomu açtım ve benzin istedim. Bu hepimizin yaptığı rutin işlemdir. Görevli motordan inmemi istedi aksi takdirde yakıt veremeyeceğini ekledi. Nedenini sorduğumda Shell firmasının almış olduğu kara olduğunu beyan etti. Ben kuryeyim ve 2-3 günde bir depomu doldururum. Bu karara çok bozuldum tabi, depom yedekte olmasına rağmen görevliye "araç sürücülerini neden indirmiyorsunuz, nedir bu çifte standart ayıp, ayrıca ben size değil siz bana muhtaçsınız" dedim ve yakıt almadan çıktım. Shell dşında hiç bir istasyonda böyle bir işlem ile karşılaşmadım. Salakça bir olay!!! Shell'e HAYIR!!!