Shell Motosikletlere Üzerinden İnmeden Yakıt Vermiyor!!!

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
25
Bir gün benzin almak için Shell istasyonuna girdim, motorumu stop ettim, depomu açtım ve benzin istedim. Bu hepimizin yaptığı rutin işlemdir. Görevli motordan inmemi istedi aksi takdirde yakıt veremeyeceğini ekledi. Nedenini sorduğumda Shell firmasının almış olduğu kara olduğunu beyan etti. Ben kuryeyim ve 2-3 günde bir depomu doldururum. Bu karara çok bozuldum tabi, depom yedekte olmasına rağmen görevliye "araç sürücülerini neden indirmiyorsunuz, nedir bu çifte standart ayıp, ayrıca ben size değil siz bana muhtaçsınız" dedim ve yakıt almadan çıktım. Shell dşında hiç bir istasyonda böyle bir işlem ile karşılaşmadım. Salakça bir olay!!! Shell'e HAYIR!!!
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Diğer araçlarda benzin deposu bacaklarınızın arasında değil. Ondan olabilir...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
sadece shell'de değil po 'da da başıma geldi.. vardır heralde mantıklı bir açıklamaları...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
tehlike açısından alınmış bir karar bence güzel bir karar:cat:,size uymuyorsa başka istasyondan alırsınız olur biter ..
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Mantıklı olabilir,depo motorun hemen üstünde,aşırı sıcakken dalgın veya salak bi pompacıya denk gelebilirsiniz depo yerine dışarı fışkırtan ya da taşıran
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Zaten yakıt ikmali sırasında motosiklet üzerinde olmamanız tavsiye edilir bilir kişiler tarafından.. Benzinin uçucu-parlayıcı özelliğinden kaynaklanan bir tedbir uyarısıdır bu...
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Şirket çalışanları alınan kararları sorgulamak değil, uygulamakla yükümlüdür. Bu sebeple firmanın almış olduğu bir karar demiş olabilir. Kaldı ki motosiklet üzerinden 1 saniyede inip, 1 saniyede tepesine çıkıyoruz. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ele geçirdikleri fakir ülkelerin halkının ağzına edip hayatlarını karartarak çıkardıkları petrolu, benzin istasyonunda sana satarken, herhangi bir kaza ile benzinin tutuşması sonucu zarar görmemen için hem senin sağlığını düşündüklerini zannettirip, işin özünde böyle olası bir kazada başlarına gelebilecek tazminatlara karşı aldıkları bir önlem sanırım.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu kararı alan şirketlere ve uygulayan pompacılara teşekkürler ediyorum sağolun varolun.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Gayet mantıklı bir uygulama. Denyo bir pompacı depodan taşırırsa benzini taştaşlar yanar. Hele birde sigara falan varsa şenlik olur.
Ben ikaz etmeseler bine her seferinde inerim motordan. Pompacı sersemlerse pantolonum falan benzin olabilir. Riske atamam.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motosikletten inmeden benzin almaya çalışan motorcu arkadaşlar varsa onların aklına ve mantığına şaşayım. Bir de pompacıları suçluyorsunuz yahu :)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Yadaaa adam şöyle düşünüyodur benzini koyar koymaz kaçar bu tipsiz diye :D :queen::queen: herkes farklı açıdan bakmış benim aklıma gelende buydu :queen::queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eylem yapan taksiciler miydi neydi, benzin bi tarafına kaçıyordu da nasıl bağırıyordu yanıyor diye... sonra sende bağırırsın g.tum yanıyor yetişin diye. :D
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Çok doğru ve her markada uygulanması gereken bir karar. Neden sinirlendiğinizi anlamadım, motordan inip binmek 1 saniye sürenizi alır yoksa üşeniyor musunuz? Hadi diyelim benzini doldururken bir anlık dikkatsizliğinizle motoru yatırdınız olduğu yerde, ne olacak? Ya da pompacının dikkatsizliği yüzünden üstünüz başınız benzin oldu, ne olacak? Anca zaten oturduğunuz yerden kalkmadan işinizi halletmeyi düşünün...
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Motosikletten inmeden benzin almak nasıl bir mantıktır? Nasıl bir tembelliktir? Ağızda da kask arası sigara olsa... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst