- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
kanka bu fiyata bulamadım.
bana da alalım. :wiinkk:
Son 2 tane vardı... 2 er-5 çi olarak aldık.... İzmirde bu modelden başka yok... :cat::cat::cat:
Yav daha nice markalar var... İlla kappa diyenlere artık ne diyim.... .