SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOoo iki kanka sallamayın bakalım beni...nereye kadar...gelirsiniz kucağa siz...:bounce:


kürkçü dükkanı kapar..:bounce:closed..

hadi iyigeceler olsun gece kuşları...

tequ haco sende yat artık...halen ordasın bak ben taaa burdan görüyom..:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Daha 1 hafta önce Kappa 30 litrelik aldım. (Yok demeyin var.)
Son derece iyi şimdilik..
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
24
selam arkadaşlar ilk çantam shaddı büyük ve kullanışlıydı.ama biraz ses yapıyordu.şimdi kappa 46lt. kullanıyorum.sıfır ses, görüntü güzel ve sağlam.benim oyum da, kappayadır:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi gördüğüm kadarıyla kappa out * shad in be yaw orda işaretlemek kolayda.. baksana alp_tunay abi ne diyor 70 ytlden bahsediyo yahu! kappa bizi aşar abi altı ustu içine 2 dilim sucuk ekmek koycaz yahu :p
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
61
Kappa derim ben kappa'nın 46 lğı var,çok memnunum!
Kappanın otomatik mekanizması hepsini satın alır.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
mete'm ben olaya givi diyerek dalsam olurmu.
en güzel yanı içine eşyaları doldurdummu gittiğim yerde içinden alıp çıkarma derdimin olmaması, olduğu gibi çantayı alıp gidiyorum.yani çantamı seviyorum:) tavsiye ederim
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
ben de 35lt. kappa kullanıyorum. Bi seferinde çocuklar olduğu yerde motoru devirmişti, çantada hiç bi sorun yok.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
OOoo iki kanka sallamayın bakalım beni...nereye kadar...gelirsiniz kucağa siz...:bounce:


kürkçü dükkanı kapar..:bounce:closed..

hadi iyigeceler olsun gece kuşları...

tequ haco sende yat artık...halen ordasın bak ben taaa burdan görüyom..:p
yattım yattım :p kalırmıyım o saate :p Hadi kaldım dielim şu an işyeri yerine evde pirelerle uykuda olurdum :p
Son 2 tane vardı... 2 er-5 çi olarak aldık.... İzmirde bu modelden başka yok... :cat::cat::cat:

Yav daha nice markalar var... İlla kappa diyenlere artık ne diyim.... . :pr::pr:
Kappa taklidi bir marka gördüm geçenlerde bi rafta.Logoda dahil tasarım bile çok benzer.Ama eline aldığında farkı anlıyorsun alp.Ağırlığı sağlamlığı oynaklığı :p
abi gördüğüm kadarıyla kappa out * shad in be yaw orda işaretlemek kolayda.. baksana alp_tunay abi ne diyor 70 ytlden bahsediyo yahu! kappa bizi aşar abi altı ustu içine 2 dilim sucuk ekmek koycaz yahu :p

hocam nerde kappa out :p anket sonuçlarına dikkatinizi çekerim :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha 1 hafta önce Kappa 30 litrelik aldım. (Yok demeyin var.)
Son derece iyi şimdilik..

valla varmı be...30 luk kerata...haco sahte mal olmasın...:pyani 25 ytllik kağıt para gibi bişey garibime gitti..

selam arkadaşlar ilk çantam shaddı büyük ve kullanışlıydı.ama biraz ses yapıyordu.şimdi kappa 46lt. kullanıyorum.sıfır ses, görüntü güzel ve sağlam.benim oyum da, kappayadır:cat:

efern...tebrik şeysi...:cat:

abi gördüğüm kadarıyla kappa out * shad in be yaw orda işaretlemek kolayda.. baksana alp_tunay abi ne diyor 70 ytlden bahsediyo yahu! kappa bizi aşar abi altı ustu içine 2 dilim sucuk ekmek koycaz yahu :p

heh..hemen Alper abinin kucağına git demi...:queen:

Kappa derim ben kappa'nın 46 lğı var,çok memnunum!
Kappanın otomatik mekanizması hepsini satın alır.


kapak oldu bu...bence alperide kıldikenide susuz götürür bu çanta..:p

mete'm ben olaya givi diyerek dalsam olurmu.
en güzel yanı içine eşyaları doldurdummu gittiğim yerde içinden alıp çıkarma derdimin olmaması, olduğu gibi çantayı alıp gidiyorum.yani çantamı seviyorum:) tavsiye ederim

Givicileri almıyoruz şekerim...:cherry:er5 cilere ezelden gıcığız zaten..:p

ben de 35lt. kappa kullanıyorum. Bi seferinde çocuklar olduğu yerde motoru devirmişti, çantada hiç bi sorun yok.

tebrikler efenim..yine bekleriz...:p

Oley oley oley en büyük Kappa...:cat:

Bana da + 2.00 verirmisin hocam...??:mrgreen:

sende kanaatdan geçtin...brevö...:p

yattım yattım :p kalırmıyım o saate :p Hadi kaldım dielim şu an işyeri yerine evde pirelerle uykuda olurdum :p

Kappa taklidi bir marka gördüm geçenlerde bi rafta.Logoda dahil tasarım bile çok benzer.Ama eline aldığında farkı anlıyorsun alp.Ağırlığı sağlamlığı oynaklığı :p


hocam nerde kappa out :p anket sonuçlarına dikkatinizi çekerim :p

yattık kalktık...yattık kalktık...ahanda sabah olmuş...yav 5 te yatıp 12 de kalkmakda güzel he...hayat böle olsa...çalışmakdan nefret ediyorum...:p

Kappa hepsini dövdü...ama yeterli değil...:bounce:


evetttttt...Shadcılarıı ifşa ediyoruz...tüyü bitmemişi yetimin hakkını yiyen Shadcılar işte burada...:p

alp_tunay, ByPaTr10, Empyr, harbiturk, hedowich, kalidor, satoyama, Tolme



işte diğer seçkin grupda burda...

--volkan--, -BSI-, absolit, B.m.O, brody, byfurkan, darjeling, ER6iNbay, ErTech, FireStarteR, gvnzglr, kenny, koray gfb, Marv, mete_han, mhrrmkpnr, mostwanted_57, muratd, nitrious81, ozgen, PRASTOSS, Sabırküpü, Syriana, Tequ, thedentist, tunca_G, viper_1
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kappa en iyisidir...:cat:

Ben 1 hafta önce Cbf150'ye aldım Kappa K35...Çok sağlam ve çok kullanışlı...:)
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben 3 gündür kappa kullanıyorum
para vermeden kuzen den aldığım için en kaliteli çanta beleş(kappa) çanta diyorum:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Oku oku bitmiyor bu kappacılar :p

ezelden ebede bir nefer olduk...hakkıdır hakka tapan Kappacıların istiklal...:queen:

Kappa en iyisidir...:cat:

Ben 1 hafta önce Cbf150'ye aldım Kappa K35...Çok sağlam ve çok kullanışlı...:)


mondı bizden...yabancı değil...anketede dıhla yiğidim...:wiinkk:

ben 3 gündür kappa kullanıyorum
para vermeden kuzen den aldığım için en kaliteli çanta beleş(kappa) çanta diyorum:cherry:

arkadaşım bu davada paranın pulun yeri yok...gerekirse bu uğurda canımı veçantanı feda edeceksin...

ihtiyacın olan kudret çantandaki asil kilit mekanizmasında olacaktır...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
valla varmı be...30 luk kerata...haco sahte mal olmasın...:pyani 25 ytllik kağıt para gibi bişey garibime gitti..


işte diğer seçkin grupda burda...

--volkan--, -BSI-, absolit, B.m.O, brody, byfurkan, darjeling, ER6iNbay, ErTech, FireStarteR, gvnzglr, kenny, koray gfb, Marv, mete_han, mhrrmkpnr, mostwanted_57, muratd, nitrious81, ozgen, PRASTOSS, Sabırküpü, Syriana, Tequ, thedentist, tunca_G, viper_1

:bounce:

Efenim şincik şüle oluyor.. Bu 30 lt'lik yeni çıkmış. 2008 sezonu ürünüymüş. Garantili, faturalı kendileri. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çanta alacaklara giwi yi öneririm harika çantadır ben öyle diyorum:pKullanıyorum çok memnunum.Ama kerata biraz fiyatlı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst