Sevgilinizi simartin..

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İlk iki cümle kesinlikle doğru.. Beden için yokluğun derecesi önemli. :) :) :)
Ama ben sana herzaman yemek ısmarlamaya razıyım. Yeterki biraraya gelebilelim.

vallamı nezaman elim ayagım tıtıredı samet dostum beni gormeye gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:00 ----------

diyete girince anladım ki, herhangi bir kıtlık durumunda insanlar birbirini yiyecek durumda şu an. hazır gıdaya alıştık, sığır gibi yiyoruz.

KITLIK DURUMUNDA B PLANIMIZ YOK!!!

yapay tatlar yapay sevgıler hersey yapay oldu :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:02 ----------

Ankara'da ikamet ediyorum , aslende Ankara'lıyım. Hâl böyle olunca bizim köy merkeze 40km ,3 sene evvel güzel bi ev yaptırdık ama ben ileri görüşlü biri olduğum için 7 sene önce ev yerini telle çevirip ağaçlandırmıştım. Yaklaşık 30 tane meyve ağacı , 10 tanede çam var evin etrafında 15 temmuzdan sonrada silahlandırdım mekânı 😀
Bu senede bahçe ekicem domatis , yeşil soğan fasulya vs , buğdayı zaten ekiyoruz hali hazırda ekmek sıkıntısıda çekmeyiz.

BENİM B PLANIM VAR 😀😀

yasıyosuunnn fuat abii. :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ankara'da ikamet ediyorum , aslende Ankara'lıyım. Hâl böyle olunca bizim köy merkeze 40km ,3 sene evvel güzel bi ev yaptırdık ama ben ileri görüşlü biri olduğum için 7 sene önce ev yerini telle çevirip ağaçlandırmıştım. Yaklaşık 30 tane meyve ağacı , 10 tanede çam var evin etrafında 15 temmuzdan sonrada silahlandırdım mekânı 😀
Bu senede bahçe ekicem domatis , yeşil soğan fasulya vs , buğdayı zaten ekiyoruz hali hazırda ekmek sıkıntısıda çekmeyiz.

BENİM B PLANIM VAR 😀😀

vay demek ki benim gibi düşünen insanlar da varmış.

ben de köye çok yakınım. gerçi zaten bizim ilçe köy gibi de, bir de köy var 10 km. ileride. kıtlık durumunda ot yiyecez mecbur. balık falan avlarız.

büyükşehirlerde yaşayan insanların işi biraz daha zor.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
-Verde bir keyif sigarası içelim...
-Ayol önünde ya,kaldır kıçını da al.
-Sigara istemedim ki...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Katılıyorum sana Uğur,ama gülmekten....
Ekmek arası patatesten iyi anlıyor... ;)
Ama gelirsem iskender ve köfteye boğacakmış beni...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"sevgililer günü" mezit versiyonu değil de orijinal haliyle bir kadın dayatması, kadınların dizilerde filmlerde gördüğünü hayatına taşıma gayretidir.
sevgililer günü ve dizi tarzı sevgililikte "şefkat, merhamet ve derinlik" ten bahsedilemez.
"ay bağa şunu aldı, vay bağa bunu aldı"dan bahsedilebilir.
bu işleri kış-kışlayın hayatınızdan eyyy cemaati müslimin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst