- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #21
İlk iki cümle kesinlikle doğru.. Beden için yokluğun derecesi önemli.![]()
![]()
Ama ben sana herzaman yemek ısmarlamaya razıyım. Yeterki biraraya gelebilelim.
vallamı nezaman elim ayagım tıtıredı samet dostum beni gormeye gelecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:00 ----------
diyete girince anladım ki, herhangi bir kıtlık durumunda insanlar birbirini yiyecek durumda şu an. hazır gıdaya alıştık, sığır gibi yiyoruz.
KITLIK DURUMUNDA B PLANIMIZ YOK!!!
yapay tatlar yapay sevgıler hersey yapay oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:02 ----------
Ankara'da ikamet ediyorum , aslende Ankara'lıyım. Hâl böyle olunca bizim köy merkeze 40km ,3 sene evvel güzel bi ev yaptırdık ama ben ileri görüşlü biri olduğum için 7 sene önce ev yerini telle çevirip ağaçlandırmıştım. Yaklaşık 30 tane meyve ağacı , 10 tanede çam var evin etrafında 15 temmuzdan sonrada silahlandırdım mekânı
Bu senede bahçe ekicem domatis , yeşil soğan fasulya vs , buğdayı zaten ekiyoruz hali hazırda ekmek sıkıntısıda çekmeyiz.
BENİM B PLANIM VAR![]()
yasıyosuunnn fuat abii.