Sevgilinizi simartin..

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hee sonra sevgilimiz kafamızı yarsın değil mi? Bravo çok iyi düşünülmüş :/
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Arkadaşlar özellikle motosiklet diye belirtin.Akşama sayılı zaman kaldı,henüz hediye almamış çaresiz erkekler telaşla bunu görüp buji hediye edecek sevgililerine hanımlarına... Sonra yarın forumda başlıkları görmeyelim "popoya giren bujiyi çıkarmak için fazla buji anahtarı olan var mı?" diye.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
biz motorumla sevgiliden ziyade birbirimizi yarı yolda bırakmayan 2 can dostuyuz onu ne yapıcaz? :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Yemek icin herseyi yapa bilir ve göze alabilirim. Adam picaklar dover. Ruhumu bedenimi satabilirim ( bedenim belirli kurallar dogrultusunda kullanila bilir.)karanlik islerede bulasa bilirim.kucuk bir detay sadece.. yazdiklarim.. :) :)
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bu resimden 2 farklı anlam çıkar.
1- Sevgili motor.
2- Motor sevgili...
:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Meşazını aldım ve arttırıyorum 😀
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
nWjjAg.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Köfteci Yusuf batar,o plaka çıkmaz abi.

O kadar vahim :queen:

O değilde senin motoru şımartalım,ona bi mangal yapalım :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Yemek icin herseyi yapa bilir ve göze alabilirim. Adam picaklar dover. Ruhumu bedenimi satabilirim ( bedenim belirli kurallar dogrultusunda kullanila bilir.)karanlik islerede bulasa bilirim.kucuk bir detay sadece.. yazdiklarim.. :) :)
İlk iki cümle kesinlikle doğru.. Beden için yokluğun derecesi önemli. :) :) :)
Ama ben sana herzaman yemek ısmarlamaya razıyım. Yeterki biraraya gelebilelim.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yemek icin herseyi yapa bilir ve göze alabilirim. Adam picaklar dover. Ruhumu bedenimi satabilirim ( bedenim belirli kurallar dogrultusunda kullanila bilir.)karanlik islerede bulasa bilirim.kucuk bir detay sadece.. yazdiklarim.. :) :)

diyete girince anladım ki, herhangi bir kıtlık durumunda insanlar birbirini yiyecek durumda şu an. hazır gıdaya alıştık, sığır gibi yiyoruz.

KITLIK DURUMUNDA B PLANIMIZ YOK!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyete girince anladım ki, herhangi bir kıtlık durumunda insanlar birbirini yiyecek durumda şu an. hazır gıdaya alıştık, sığır gibi yiyoruz.

KITLIK DURUMUNDA B PLANIMIZ YOK!!!

Ankara'da ikamet ediyorum , aslende Ankara'lıyım. Hâl böyle olunca bizim köy merkeze 40km ,3 sene evvel güzel bi ev yaptırdık ama ben ileri görüşlü biri olduğum için 7 sene önce ev yerini telle çevirip ağaçlandırmıştım. Yaklaşık 30 tane meyve ağacı , 10 tanede çam var evin etrafında 15 temmuzdan sonrada silahlandırdım mekânı 😀
Bu senede bahçe ekicem domatis , yeşil soğan fasulya vs , buğdayı zaten ekiyoruz hali hazırda ekmek sıkıntısıda çekmeyiz.

BENİM B PLANIM VAR 😀😀
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst