sevgilime kavuştum

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel motormuş, güle güle bin. Ama daha güzel tarafı bir tek motora aşık olmak, onu mu alsam, bunu mu alsam dememek..!
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
Allah sevenleri ayırmasın :) başkalarına da sevdiklerine kavuşmayı nasip etsin inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu site herkesi hayalindeki motoru almasına sebep oluyor sitenin duvarlarına telli baba gibi makaralarca tel mi sarsak ne..:p

bende 8 yıl önce aşık olduğum motora kavuşmuştum..:cat:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
benim de favori motorum bu, yakın zamannda bende almak istiyorum. '0' mı aldın II. el mi, bide kaç paraya aldın?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
kymco markasının japonlardan geride değil hatta dahada ,ler,de olduğunu söyliyebilirim .. özellikle venox çok şık bir alet uzun kmler kullanma fırsatım oldu .. performansı çok çok iyi .. hayırlı olsun
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Arkadaşlar güzel temennileriniz için hepinize teşekkür ederim.
Motoru ikinci el olarak manisadan alıp istanbula getirdim.
bu benim için başlı başına bir macera oldu.İnanılmaz bir deneyimdi.Toplamda 430 km yol yaptım.sanırım yaşadıklarımı yazsam bir sayfa dolusu yazı olur.Fiyatı buradan bildirmek istemiyorum ,fakat çok uygun fiyata ve 550 km gibi sıfır değerinde bir motor sahibi oldum.ALLAH herkese gönlüne göre versin.Bir kere daha inandım ki Şükredip, dua edip, çalışmak gerek.
İkinci el motor almayı planlayan arkadaşlarıma buradan küçük bir bilgi vermek istiyorum :Alacağınız motorun plakasını internetten girerek kontrol edin bir sorun var mı yok mu diye , yoksa vergi dairesinden alacağınız temiz kağıdı bile pek bir işe yaramıyor.
Sevgili Mehmet bey buradan yazılanları okuyorsa, yardımları için sonsuz teşekkürler.İşte sevgili motorumun da resmi.


hepinize sevgiler.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
murat kardeşim aranıza başka aşklar girmezse:p partnerinle uzun yıllar,uzun km ler iyi anlaşacağınıza eminim...
hayırlı olsun..:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
hayırlı ugurlu olsun kardes Allah utandırmasın,, Bende bayııde gordum gecen gun acayıp hoşuma gitmişti hayırlı olsun tekerın duz bassın
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Hayırlı olsun . kazasız belasız kullanman dileğiyle...:)

Kymco ailesine yeni bir üye daha katıldı...:cherry:
marka ve model konusunda harıka bır secım yapmıssın...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst