Arkadaşlar güzel temennileriniz için hepinize teşekkür ederim.
Motoru ikinci el olarak manisadan alıp istanbula getirdim.
bu benim için başlı başına bir macera oldu.İnanılmaz bir deneyimdi.Toplamda 430 km yol yaptım.sanırım yaşadıklarımı yazsam bir sayfa dolusu yazı olur.Fiyatı buradan bildirmek istemiyorum ,fakat çok uygun fiyata ve 550 km gibi sıfır değerinde bir motor sahibi oldum.ALLAH herkese gönlüne göre versin.Bir kere daha inandım ki Şükredip, dua edip, çalışmak gerek.
İkinci el motor almayı planlayan arkadaşlarıma buradan küçük bir bilgi vermek istiyorum :Alacağınız motorun plakasını internetten girerek kontrol edin bir sorun var mı yok mu diye , yoksa vergi dairesinden alacağınız temiz kağıdı bile pek bir işe yaramıyor.
Sevgili Mehmet bey buradan yazılanları okuyorsa, yardımları için sonsuz teşekkürler.İşte sevgili motorumun da resmi.
hepinize sevgiler.