problem belli işte, bu kadar insan burada veryansın etmiş, siteden sorumluyum diyen bir kişinin bile mesajı yok.demek ki alakasızlık hat safhada.ercüment abinin neden gittiği ortada.bence ona çok büyük bir terbiyesizlik yapıldı,alakalı bir yazısı haksız silindi ve sonrasında "ben adminin, yaparım ederim silerim" gibisinden bi laflar oldu heralde.ve ercüment bey de haklı olarak sinirlendi.en azından benim yorumum bu.