sevgili ercüment ağbi,
ben de bu forumu uzun zamandır takip ediyorum, sonradan da üye oldum. bu forumda en çok beğendiğim ve beni buraya çeken şey, senin gibi deneyimli ve bilgili ağbilerimizin olmasıydı. sen gidersen bize kim göz kulak olacak, biz kimden öğreneceğiz?
burası moderatörlerin değil burada yazı yazanların forumudur, senin gibi değerli insanlar bazı hatalı davranışlar yüzünden buradan ayrılmamalıdırlar. sen ki bunu en iyi bilenlerden birisin. yapılan hatalar düzeltilir, gerekli işlemler yapılır ama sen gitme bizi ağbisiz koyma.
sevgi ve saygılarımla.