Bu site Erhan ve birkaç arkadaşının emekleriyle işleyen bir site sanıyorum ama gel gör ki bizim topluluğumuz sitenin içindeki binlerce insanın içinde oluşmuş güzel bir grup,Ercüment abi eğer site yöneticilerine kızdıysan siteyi takip eder ayda yılda bir yazarsın olur biter ama bizim topluluğumuzu bırakmakta neyin nesi bunu yaparsan yanlış yaparsın diye düşünüyorum,en nihayetinde bu sitenin bir platform olduğunu aslolanın ise üzerinde bulunan bizlerin olduğunu unutmamak gerekir.ben mesenger kullanıyorum sahibinide hiç tanımam birgün msn'in sahibine kızarsam bu msndeki arkadaşlarımı sileceğim anlamına gelmez,msn'i kullanıyorum adı üstünde bu siteyide öyle düşün abi yazdığın yazılar kasıtlı birşekilde siliniyor ise bunun bir sebebi olmalı ve gerçekten böyle bir sebep var ise bunu bize anlat ki bizde bilelim,buradaki her kim olursa olsun bir şahsa kızıp yapacağımız gezilerde, organizasyonlarda bulunmama gibi birşeyi aklından bile geçirme derim.sonuç olarak bende dahil burdaki bunca insan seni seviyor ve seninle olmaktan mutluluk duyuyor,(yollarda motor üstünde karşılaştığımızda selamımı alırsınız herhalde) bu sözüde lütfen sil burdan... dediğim gibi burda eğer güzel bir topluluk olduğunu düşünüyorsak buna sahip çıkalım,koruyalım ve maximum süre bu topluluğun yaşamasını sağlayalım..çünkü şov daha yeni başlıyor nereye gidiyorsun bu yazı bir düşün neler yapacaz neler :cherry: hiçbiryere gidemezsin... :cat: