ses sevenler için egzos videosu (kendi videom) :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ses sevenler beğenirmi bilmem, bugün öğlen çektik idareten:p.


[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tpvTMclt57w&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tpvTMclt57w&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta ses biraz garip yaaa yada yankı var:S
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
güzel olmuş beyendim ben sesten çok motor çok güzel bayılıyorum şu motora ya :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıçtakı o 2 sese bayıldım ama vın vıınnn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deviri aşırı yükseltince ses tok çıkmıyor onun için orta devirde en iyi sesi çıkarıyor.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
56
çocuğun yorumu nasıl ama 'abi hayvan gibi motor yaa':mrgreen:
abi o yolda o kadar hız yapmak sakat gibi geldi bana:farao:
ses güzel ama sanki moto gp gibin:p
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
sesi çok güzel maaşallah.kardeş sen bu motoru yeni aldın ama çok gazlıyon valla dikkat et kendine.fazla yanlamak iyi değildir.sözlerimi yanlış anlama sakın öğüt vermiş gibi oldu biraz ama senin iyiliğin için söylüyorum.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abi çoluk çocugun oldugu yerde yapmışsın . biri bi fırlasa onüne yazık günah üzülürsün.. birdahakine daha müsait biyer bulman dilegiile
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
yannız harbiden ben çok beğendim ss delisiyimdir, egzozun markası nedir acaba? hayal kurarken ben de ondan taktırıyım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sesi çok güzel maaşallah.kardeş sen bu motoru yeni aldın ama çok gazlıyon valla dikkat et kendine.fazla yanlamak iyi değildir.sözlerimi yanlış anlama sakın öğüt vermiş gibi oldu biraz ama senin iyiliğin için söylüyorum.

bir video daha var beter yanlamıştım onu koymadım anlaşılmasın diye ama buda gözünden kaçmadı:) nede olsa 600rr sana pek yabancı değil:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw o çoluk çocuk motoru görüpte geldi hepsine tembih ettim yola çıkmayın diye. zaten çokta hızlı değildim oradan diğer arabalarda o hızlarda geçiyor, sesden dolayı çok hızlı gibi görünüyor :)



yannız harbiden ben çok beğendim ss delisiyimdir, egzozun markası nedir acaba? hayal kurarken ben de ondan taktırıyım

egzosun markası yoshimura rs-5
hemen altta mesaj kaynadı demişsinde yok kaynamadı yaw pc yavaş çalışıyor :)
 
Son düzenleme:

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
egsoz ne yoshimi ?? yalniz ses çok yankı yapmış, ama dönerken daha net çıkmış güzel ses vermiş orda, bide utanmıyomusun kardeşim mahalleyi ayağa kaldırmaya vın oraya vın buraya :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çocuğun yorumu nasıl ama 'abi hayvan gibi motor yaa':mrgreen:
abi o yolda o kadar hız yapmak sakat gibi geldi bana:farao:
ses güzel ama sanki moto gp gibin:p

yaklaşık 3 hafta önce orjinal egzos ile çekim yapmıştık sırf çocukların yorumu yüzünden videoyu koyamamıştım, salatalar çekim yaptığımızdan haberleri yok sesi duyup geliyorlar, küfürlü konuşuyorlar aralarında, o kadarda söyledim konuşmayın diye:)

egsoz ne yoshimi ?? yalniz ses çok yankı yapmış, ama dönerken daha net çıkmış güzel ses vermiş orda, bide utanmıyomusun kardeşim mahalleyi ayağa kaldırmaya vın oraya vın buraya :p

egzos yoşi,
saat öğlen 13.00 olmuş mahalle kalksın artık :)
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
:) peki o zaman. ben de hemen duygularımı iletivereyim

ses muhteşem özellikle trafikte farkedilmek için iyi işe yarıyordur. yanından geçtiğinz insanların kafasını çevirip bakmasını sağlıyodur:) kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Yaw bugun öğlen bi gürültü geliyodu demek buymuş...:mrgreen:

Eline koluna sağlık güzel olmuş ama biraz daha tenha olsaymış tam süper olucakmış...:cat:

Akşam Akşam adrenalin oldum ben yatıyım şimdi..

He bu arada diğerini gördüm..:p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
süper ses gercekten ama basılan yer banada az sakat geldi aman kardeşim dikkat li ol gözünü seveyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst