- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 979
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben artık büyük cc li su soğutmalı bi motora geçmeyi düşünüyorum başlıkta yazdığım motorları inceledim bu 4 modole arasında kaldım şimdi bu motorları istememdeki sebepler:
DYLAN SES 150(Honda);
Honda kalitesi, kulananların yorumları, çok güçlü(16hp)bir motor olması ama 150cc olmasıda bnm için dejavantaj
RUNNER VXR 200(Gilera);
İtalyan olması, modifiye imkanlarının çok yüksek olması, çok güçlü bir motorunun olması(21hp) dejavantajları ortasının ayağımızı koyulan yerin düz olmaması bide yedek parçasının çok pahalı olması
MS3 250(Hyosung);
Moto aktüelin araştırmasına göre 250cc sınıfında en güçlüsü(24hp) ledli sinyal ve stopları fiyatının ucuz olması(7000ytl civarlarında) farlarının angel tipi olması ön çift disk olması vede fren kombinizasyonun olması vede en iyisi bana göre tabiki enjeksiyon sistemi olması
GTS 250(SYM);
bu motoru yazmamdaki tek amaç babam görmüş çok beğenmiş bunu alalım dedi benim ise hoşuma giden tarafları sis farları ledli stop lar ayarlanılabilir süspansiyon bide angel eye park lambaları dej avantajları ise 21 hp motoru bana güçsüz geldi diğerlerine kıyasla
biraz uzun yazı oldu ama sizin fikirlerinize ihtiyacım var ben hyosung olanını çok istiyorum ama diğerleride bastırıyo onun için şimdiden hepinize teşekkürler
DYLAN SES 150(Honda);
Honda kalitesi, kulananların yorumları, çok güçlü(16hp)bir motor olması ama 150cc olmasıda bnm için dejavantaj
RUNNER VXR 200(Gilera);
İtalyan olması, modifiye imkanlarının çok yüksek olması, çok güçlü bir motorunun olması(21hp) dejavantajları ortasının ayağımızı koyulan yerin düz olmaması bide yedek parçasının çok pahalı olması
MS3 250(Hyosung);
Moto aktüelin araştırmasına göre 250cc sınıfında en güçlüsü(24hp) ledli sinyal ve stopları fiyatının ucuz olması(7000ytl civarlarında) farlarının angel tipi olması ön çift disk olması vede fren kombinizasyonun olması vede en iyisi bana göre tabiki enjeksiyon sistemi olması
GTS 250(SYM);
bu motoru yazmamdaki tek amaç babam görmüş çok beğenmiş bunu alalım dedi benim ise hoşuma giden tarafları sis farları ledli stop lar ayarlanılabilir süspansiyon bide angel eye park lambaları dej avantajları ise 21 hp motoru bana güçsüz geldi diğerlerine kıyasla
biraz uzun yazı oldu ama sizin fikirlerinize ihtiyacım var ben hyosung olanını çok istiyorum ama diğerleride bastırıyo onun için şimdiden hepinize teşekkürler